فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت

پیکر شهید کوچک‌زاده در رشت تشییع می‌شود/در انتظار ورود پیکر مطهر شهید به گیلان هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: در انتظار ورود پیکر مطهر شهید کوچک‌زاده به گیلان هستیم و پیکر شهید حامد کوچک‌زاده مدافع حرم از مقابل سپاه رشت تشییع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,مجید دوهندو عصر امروز در جمع اعضای کمیته‌های ستاد دهه فجر گیلان با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: هفتمین شهید مدافع حرم از گیلان به خیل شهدای این کاروان پیوست.

۱۳۹۴۱۱۱۴۰۰۰۱۴۹_PhotoAوی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم برای گیلان افتخار هستند، افزود: مدافعان حرم شجاعت خود را به نمایش گذاشتند و موجب افتخار گیلان شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه شهید کوچک‌زاده در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در عملیات مستشاری به شهادت رسید، ادامه داد: هنوز پیکر مطهر این شهید بزرگوار وارد گیلان نشده است.

وی تصریح کرد: در انتظار ورود پیکر مطهر شهید کوچک‌زاده به گیلان هستیم و هر زمان که وارد شد زمان برگزاری مراسم تشییع اعلام می‌شود.

دوهندو با بیان اینکه پیکر شهید کوچک‌زاده از مقابل سپاه رشت در پل عراق این شهر تشییع می‌شود، خاطرنشان کرد: به‌زودی پیکر این شهید گرانقدر وارد گیلان می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از برگزاری یادواره دو هزار و ۲۰۰ شهید این شهرستان در ۱۹ بهمن ماه جاری خبر داد و یادآور شد: این مراسم با سخنرانی سردار نقدی برگزار می‌شود.

وی در ادامه با تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: دشمن همواره در انتظار یک موقعیت برای انجام توطئه است بنابراین باید تمهیدات برگزاری راهپیمایی اندیشیده شود.

دوهندو حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهید کوچک‌زاده و راهپیمایی ۲۲ بهمن را ضرورت خواند و یادآور شد: حضور گسترده مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
tel final1

Share