از گوشه و کنار سیاست در گیلان

پیشنهاد قرعه کشی برای انتخاب لیست سه نفره اصولگرایان رشت؟!/ تریبون ۳۶ سال خاموش تالش در مجلس روشن می شود/حمایت اینستاگرامی مدیرکل گیلانی از رفیق قدیمی اش

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

تریبون ۳۶ سال خاموش تالش در مجلس را روشن می کنم

به گزارش ماسال,در بخشی از سخنرانی رادمهر در جمع مردم پره سر آمده است:

intro2 رادمهر یک متخصص  اقتصادی است و  کار من هم همین است. ۲۵ سال است در این وادی دارم  فعالیت می کنم  به شما قول خواهم داد  این ساختار  نابسامان اقتصاد تالش را به یک سر منزل خوبی برسانم. اگر چنانچه در بین این ۱۴ نفر که تائید صلاحیت شدند یک نفر باشد که بتواند چوکای دیگری بسازد صنایع چوب اسالم دیگری بسازد خانه سازی اردجان را احیا کند آن یک نفر رادمهر است و بس.

 ۲۵ سال است که من رادمهر دارم این کار را می کنم  در این مملکت  چندین واحد  تا الان احیا کردم این هم بعدیش. این یعنی اشتغال. این یعنی کندن جوان ها  از قلیان سرا ها به کار. دغدغه مردان ما پدران و مادران ما جوانیست که از فرط بیکاریبه انواع بزه های  اجتماعی پناه می برد.

درد تالش ما  رفع پرونده های قضایی تالش نیست. درد تالش ما حل کردن مشکل یک زندانی نیست. درد تالش ما آزاد کردن یک در بند نیست. درد تالش ما حل پرچین و مرز نیست. درد تالش ما اقتصاد بیمار ماست. درد تالش ما جوانیست  که از بیکاری  به انواع بزهای اجتماعی پناه می برد. درد تالش ما  دردیست که تمام خانواده های تالشی بصورت ملموس دارند آن را می بینند  و لمس می کنند.

من رادمهر ۴۶ سال از خداوند عمر گرفتم. در این ۴۶ سال هیچ خانه ای را خراب نکرده ام. فقط ساخته ام. برای این مردم ۲۵ سال سابقه کار دارم. بیش از ۱۴۰۰  جوان تالشی را برده ام سر کار. از انتخابات گذشته تا الان ۲۴۹ جوان تالشی را برده ام سر کار. اینها بخیه است. درمان درد تالش نیست. درمان درد تالش جراحی اقتصادی تالش است.

یکی دیگر از معضلات تالش، عدم وصل و ارتباط محکم با دولت مرکزی مان است. می گویند از کوزه همان تراود که در اوست.  در طی ۳۶ سال گذشته، نمایندگان ما نتوانستند ارتباط خوبی  با دولت مرکزی بگیرند. نتوانستند در یک چهار چوب مناسب حرکت کنند.  از قدرت چانه زنی خوبی برخوردار نبودند. چرا ؟ تخصص متناسب با نیاز جامعه وجود نداشت. اگر چنانچه مازندران، مازندران شد لاریجانی ها بوده اند، ناطق نوری ها بوده اند، ده تا وزیر بوده است ما چه کسانی را داشتیم. آویزان بودیم به دولت مرکزی. ولی این فرزند تالشی تو هیچ سازمان و وزارتخانه ای نیست که رابطه بسیار مناسب و درست و حسنه ای نداشته باشد.

بنده بعنوان یک متخصص اقتصادی، بعنوان کسی که  از قدرت چانه زنی بعلت تخصصم برخوردارم می توانم به شما  قول دهم تریبون ۳۶ سال خاموش تالش را به همت  جوانان شما و با اعتماد شما روشن کنم. نیازمند همت شما هستم.  من اگر چنانچه  کارهای کوچکی برای این  مردم انجام داده ام، اگر چنانچه حرکت های  کوچکی از منابع شخصی  خودم برای این مردم  انجام دادم  معامله من با خدا بوده است، هیچ کس هیچ دینی به من ندارد. آن چیز که بدردتان می خورد  تخصص اقتصادی و برنامه های  اقتصادی من است. الان  دنبال قدرت سیاسی ام. الان  دنبال آن هستم که شما مردم در هفتم اسفند ماه  قدرت سیاسی خودتان را به من تنفیذ کنید  تا با قدرت سیاسی که  شما به من تنفیذ  می کنید درهای بسته توسعه تالش  را باز کنم

گیل خبر در بسته شنیده های خود نوشت:

شنیده هاپیشنهاد قرعه کشی برای انتخاب لیست سه نفره اصولگرایان شهرستان رشت از بین ۱۵ نفر؟!

*شنیده می شود در جلسه ای که روز جمعه با حضور ۱۵ داوطلب اصولگرای شهر رشت برای رسیدن به لیستی واحد برگزار شد، افراد حاضر در جمع سرانجام نتوانستند به راهکاری مشخص برای انتخاب لیست سه نفره شهرستان رشت برسند و کار به جایی رسید که یکی از حاضرین در جمع پیشنهاد داد تا با قرعه کشی از بین ۱۵ نفر، ۳ نفر برای لیست مشخص گردند!!! البته این پیشنهاد مورد قبول قرار نگرفته و افراد بدون رسیدن به لیست واحد جلسه را ترک کردند.

– کاندیدای رد صلاحیت شده رشت: منتظر نامه کتبی تاییدم!

*شنیده میشود یکی از کاندیداهای انتخابات شهر ر شت که به دلیل نقص مدرک در هیات اجرایی رد شد در بین هواداران خود صحبت از اتمام کار و اخذ صلاحیت کرده و یادآور شده منتظر است تا نامه کتبی تایید صلاحیت را دریافت کند. شنیده ها از خرج کرد چشم گیر این کاندیدا طی ماههای گذشته حکایت دارد.

-روند مثبت مذاکرات تایید صلاحیت و پاسخ کوبنده به پرونده سازان؟!

*شنیده میشود یکی دیگر از داوطلبین پر ادعای شهر رشت که پیش از این توسط هیات نظارت و شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود با ادعای حمایت رییس سابق هیات نظارت استان از وی در تهران در پیامکهایی به افراد خبر از روند مثبت تایید خود داده و از هواداران خواسته تا پشت وی را خالی نکنند تا پاسخ کوبنده ای باشد به افرادی که به زعم وی برای او پرونده سازی کرده اند!
باید از این مدعی پرسید که آیا بر این باور است که هیات نظارت بدون در اختیار داشتن مستندات و بر اساس پرونده سازی! چنین تصمیمی در مورد ایشان گرفته که این شائبه را در ذهن افراد ایجاد میکنند؟!!!

اقدام به خودکشی یک مرد ویلچر نشین از پل یخسازی رشت

گیل نگاه نوشت: تقاطع غیر همسطح یخسازی رشت امروز بار دیگر شاهد یک اتفاق عجیب بود.خودکشی-۳
حوالی ساعت ۱۵: ۱۵ دقیقه امروز یک مرد میانسال که به دلیل معلولیت از ویلچر استفاده می‌کرد با تلاش خود را بالای پل رساند تا تصمیم به خودکشی خود را عملی کند.
شاهدان عینی به گیل نگاه گفتند با هوشیاری شهروندان پلیس در جریان ماجرا قرار گرفت و ماموران با سرعت وارد عمل شدند و تلاش کردند این مرد ناامید از زندگی را از تصمیمش منصرف کنند.
این مرد که ظاهرا در تصمیم خود راسخ بود توجهی به صحبت‌ها نداشت و در میان نگرانی حاکم شده بر شهروندانی که برای دومین روز شاهد اتفاق دلخراش در این پل بودند نیمی از بدنش را هم از میله‌های پل به سمت بیرون عبور داد.
در این هنگام ماموران با تلاش زیاد توانستند این فرد را کنترل کرده و او را از پل جدا کرده و به پایین انتقال دهند.
بعد از انجام عملیات پلیس، ماموران آتش نشانی هم خود را به محل رساندند.
هنوز اطلاعاتی از علت اقدام به خودکشی مرد ویلچرنشین در دست نیست.

حمایت اینستاگرامی مدیرکل گیلانی از رفیق قدیمی اش

یوسف گلشن مدیر کل روابط عمومی استانداری گیلان ودبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های گیلان با انتشار دو بیت از حافظ نسبت به بداخلاقی صورت گرفته علیه «قاسم مصفا»دوست دیرینه اش موضع گرفت.

asUntitledگلشن در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشته است:

برای مصفای عزیز
که این روزها به همراه اصحاب محترم رسانه دغدغه ترویج اخلاق را دارد
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور
گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید
هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخ

گقتنی است قاسم مصفا مدیر روابط عمومی ارشاد گیلان که اخیرا نسبت به بی اخلاقی سایت های زنجیره ای ابراز نگرانی کرده بود در ادامه ی تخریب های سازماندهی شده علیه مسئولین و مدیران استان گیلان مورد هجمه سایت های اجاره ای قرار گرفت.

tel final1

Share