در آئین تودیع و معارفه مسئول حراست شهرداری تالش عنوان شد

پرهیز از مچ گیری و دخالت در زندگی خصوصی افراد/ رعایت اصل بی طرفی و عدم استفاده از امکانات دولتی به نفع کاندیداها/عمل به قوانین باید سرلوحه کار حراست باشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل حراست استانداری گیلان بر ضرورت رعایت اصل بی طرفی و عدم استفاده از امکانات دولتی به نفع کاندیداهای خاص از سوی مدیران و کارکنان تاکید کرد و یادآور شد: در صورت اثبات تحلفات بدون هیچ اغماضی با مدیر مربوطه برخورد خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، آئین تودیع و معارفه مسئول حراست شهرداری تالش روز گذشته با حضور مدیرکل حراست استانداری گیلان و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از تالش ,در ابتدای این مراسم «حسن محمدپور» شهردار تالش در سخنان کوتاهی با قدردانی از تلاشهای «جهانبخش خدابخشی»مدیر پیشین حراست شهرداری تالش از وی  به عنوان یک فرد امین و افتخار منطقه تالش نام برد و گفت:از اینکه در طول ۱۵ سال گذشته افتخار همکاری با وی را داشته خوشحال است. محمدپور از «عسگر جهاندار» به عنوان فردی اخلاق مدار که در حوزه روابط عمومی از خود سوابق درخشانی بجا گذشته یاد کرد و انتصاب او را به فال نیک گرفت.

عمل به قوانین باید سرلوحه کار ما باشد

photo_2016-02-06_11-15-12در ادامه این مراسم «علی پناهی» مدیرکل حراست استانداری گیلان به نقش خطیر حراست اشاره کرد و گفت: نقش نظارتی در جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر سازمان ها بالاتر است و فلسفه تشکیل حراست در ادارات و سازمان های اجرایی در سالهای اولیه انقلاب از همین موضوع نشات می گیرد.

مدیرکل حراست استانداری گیلان روند حرکتی حراست در مجموعه های ادارای را بر اساس قانون دانست و اظهار کرد:  براساس قانون و شرع مقدس عمل به قوانین باید سرلوحه کار ما باشد و حراست تافته جدا بافته نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم حفظ کرامت و شخصیت انسانها توسط مسئول حراست تاکید کرد و متذکر شد: به هر میزان کرامت انسانها بالاتر رود شاهد کاهش ناهنجاری ها در سطح جامعه خواهیم بود.

پرهیز از مچ گیری و دخالت در زندگی خصوصی افراد

«علی پناهی» تقوا، خدا ترسی و حفظ باورهای اعتقادی را از ویژگیهای مهم یک مسئول شاغل در یک سازمان نظارتی بیان کرد و افزود: احساس آرامش و برقراری امنیت  از نیازهای یک جامعه سالم است و  اعضای حراست موظف به ایجاد این مولفه ها در محیط  های کاری هستند.

مشاور استاندار گیلان وجود یک فضای پلیسی و امنیتی را موجب سلب اعتماد کارکنان و مردم دانست و  آن را در نهایت به ضرر جامعه خواند و در ادامه گفت:باید شرایط طوری فراهم گردد تا افراد بدون هیچگونه دغدغه ای به بیان علایق و سلایق خود بپردازند و از گفتن حقایق ابایی نداشته باشند و از سوی دیگر در مقابل این سخنان پاسخ های قانونی را نیز دریافت کنند.

وی ایجاد فضای سالم و امن همراه با شور و نشاط را موجب رشد انگیزه ی کاری دانست و گفت: برخی افراد و جریان ها از این شادی اظهار خرسندی نمی کنند.

مدیرکل حراست استانداری گیلان  کارکنان و مسئولان حراست را به پرهیز از مچ گیری و دخالت در زندگی خصوصی افراد دعوت کرد و یادآور شد:با کارکنان خاطی و افرادی که قصد اتهام زنی و افترا به دیگران را دارند برخورد قانونی می شود.

 رعایت اصل بی طرفی و عدم استفاده از امکانات دولتی به نفع کاندیداها

پناهی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و با بیان اینکه انتخابات مهمترین رویداد سیاسی پیشروی کشور است اظهار کرد: هم افزایی و همگرایی، افزایش اقتدار ملی و اتحاد بخشی از نتایج این رویداد سیاسی است.

مشاور استاندار گیلان ایجاد اعتماد و امید در مردم را سرمایه بزرگ نظام عنوان کرد و متذکر شد:دخالت های نابجای احتمالی از سوی هر شخص و گروهی در روند برگزاری انتخابات مردود است.

مدیرکل حراست استانداری گیلان بر ضرورت رعایت اصل بی طرفی و عدم استفاده از امکانات دولتی به نفع کاندیداهای خاص از سوی مدیران و کارکنان تاکید کرد و یادآور شد: در صورت اثبات تحلفات بدون هیچ اغماضی با مدیر مربوطه برخورد خواهد شد.

وی با قدردانی از زحمات دو ساله استاندار گیلان به تحریم های ظالمانه و کاهش قیمت نفت اشاره کرد و گفت:با همه ی این مشکلات شاهد افزایش اعتبارات عمرانی بوده ایم و در زمینه آبادانی روستاها شاهد یک حرکت انقلابی هستیم و به عنوان یک سرباز کوچک نظام از اینکه در خدمت دولت تدبیر و امید هستم به خودم افتخار می کنم.

به گزارش دیارمیرزا در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات «جهانبخش خدابخشی»، عسگر جهاندار به عنوان سرپرست جدید حراست شهرداری تالش معرفی شد.

گفتنی است «عسگر جهاندار» پیش از این در روابط عمومی بخشداری اسالم و فرمانداری تالش مشغول به کار بوده است.

photo_2016-02-06_11-15-22 photo_2016-02-06_11-15-26 photo_2016-02-06_11-15-30 photo_2016-02-06_11-15-34 photo_2016-02-06_11-15-38
tel final1

Share