آیت‌الله رضا رمضانی مطرح کرد

ولایت کلید تمام پیوندها/اکنون به وحدت نیاز داریم/رشد اسلام سیاسی در جهان/به‌دنبال از بین بردن اسلام سیاسی هستند/یکی از ارکان عقلانیت مشارکت مردمی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، فهم عمیق از اسلام در دنیا را به برکت انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مقابله با استکبار برگرفته از انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس, مراسم هفتم مهدی کوچک‌زاده شهید مدافع حرم گیلان در مهدیه رشت برگزار شد.(گزارش تصویری)ramzani_4111

آیت‌الله رضا رمضانی با گرامیداشت عید انقلاب اظهار کرد: مراسم ۲۲ بهمن در لبیک به اسلام، انقلاب و ولایت با عظمت بسیار توسط مردم برگزار شده است.

وی به نقش‌آفرینی شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم اشاره کرد و افزود: شهدای مدافع حرم شجاعت، معنویت و حماسه را برای جامعه به ارمغان آوردند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه در شهادت برای آنها که از ملکوت مطلع هستند باز است، تصریح کرد: خانواده شهیدان علیزاده، عفتی، خوشه‌بر، عطری، سیرت‌نیا، روحی و کوچک‌زاده سخنان جدید و نابی در مورد معنویت دارند.

رمضانی بر فهم عمیق از شهادت تاکید کرد و گفت: خداوند معلم شهید است و این درس در کلاس دیگری آموزش داده نمی‌شود.

وی اسلام را دین رحمت خواند و بیان کرد: انسان صلح با خود، دیگران و خداوند را دنبال می‌کند و افراد باید رابطه قوی با خداوند را حفظ کنند.

*ولایت کلید تمام پیوندها

ramzani4108نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کلید تمام ارتباط‌های معنوی ولایت است، خاطرنشان کرد: اگر انسان می‌خواهد عبادت او مورد قبول واقع شود باید نسبت به ولایت پایبند باشد.

رمضانی، انسان را دارای یکسری بایدها و نبایدها دانست و یادآور شد: معنویت باید در تمام دنیا منتشر شود و این رحمت برای تمام بشر است.

وی با بیان اینکه مدیریت پیامبر (ص) به‌واسطه رحمت الهی است، اظهار کرد: پیامبر (ص) نگاه توحیدی نسبت به انسان دارد.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان به ایستادگی اسلام در مقابل استکبار اشاره کرد و افزود: اسلام دین حماسه است و باید در کنار رحمت قرار گیرد.

رمضانی با اشاره به اینکه قرن‌ها تلاش کردند اسلام را وارونه معرفی کنند، تصریح کرد: کار به‌جایی رسید که خواستند اسلام را دین غیرسیاسی معرفی کنند.

وی به تلاش برخی برای خشن معرفی کردن اسلام اشاره کرد و گفت: ما امت اسلامی داریم و وحدت برای آیت‌الله بروجردی، امام (ره) و مقام معظم رهبری تاکتیک نبوده بلکه یک باور است و اکنون به آن نیاز داریم.

نماینده مردم گیلان با تاکید بر تقویت امت اسلامی در جامعه، بیان کرد: مسلمانان در طول تاریخ به جان همدیگر افتادند و امروز جریان وهابیت با جریان تکفیری و مدیریت مرموز و پنهان در مقابل مکتب اهل بیت (ع)، اسلام و انسان قرار گرفته است.

رمضانی به راه‌اندازی جریانات مخوف اسلام ستیزی، شیعه‌ستیزی و ایران‌ستیزی توسط استکبار اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان به جنگ اسلام برخاسته‌اند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم ائمه (ع) را به عنوان الگو معرفی کنیم باید فهمی عمیق از سیره پیامبر (ص) و امام (ع) داشته باشیم، خاطرنشان کرد: دشمنان به‌دنبال از بین بردن اسلام سیاسی هستند زیرا از این طریق تهدید می‌شوند ضمن اینکه با اسلام لیبرال، سکولار و افراطی مشکلی ندارند.

*اسلام سیاسی تقویت‌کننده جبهه مقاومت

ramzani4099رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان، مقابله با استکبار را اعتقاد اسلام سیاسی ذکر کرد و یادآور شد: تنها اسلام سیاسی می‌تواند جبهه مقاومت را تقویت کند.

رمضانی مقابله با استکبار را برگرفته از انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: امروز فهم عمیقی که از اسلام معرفی می‌شود به برکت انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید براینکه جامعه نیازمند مصلح دینی در عرصه بین‌المللی است، بیان کرد: مقام معظم رهبری جوانان اروپایی و آمریکای شمالی را دعوت به مراجعه به متن کتاب قرآن کرده‌اند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، قرآن را کتاب قانون توصیف کرد و افزود: برخی تعمد دارند قانون را از قرآن بگیرند.

رمضانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تنها فردی هستند که انقلاب اسلامی را مدبرانه هدایت می‌کنند، تصریح کرد: امروز مقام عظمای ولایت به‌دنبال رهبری معنویت و شناساندن شیوه‌های استعمار در جهان هستند.

وی به رشد اسلام سیاسی در نقاط مختلف دنیا اشاره کرد و گفت: اسلام سیاسی تهدید جدی علیه قدرت استکباری آمریکا است.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه آمریکا به مقابله با اسلام سیاسی با قرائت امام خمینی (ره) برخاسته است، یادآور شد: اکنون مقام معظم رهبری پرچمدار جریان اصیل اسلام سیاسی هستند و این موضوع جزو باورهای ما محسوب می‌شود.

رمضانی به تعریف وارونه از اسلام در دنیای غرب اشاره کرد و افزود: بخشی از انحراف سیاسی نداشتن رهبری است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به نقش اصلاحی امام (ره) در جامعه اشاره کرد و گفت: امام وحدت و انسجام در جامعه را حفظ کردند.

رمضانی با بیان اینکه مدافعان حرم از حریم ولایت و جریان مقاومت دفاع می‌کنند، تصریح کرد: امروزه دین اسلام به معنای واقعی نجات‌دهنده است.

وی به رویارویی اسلام سیاسی در مقابل جریان استکبار اشاره کرد و یادآور شد: اسلام سیاسی باید در جامعه توسعه پیدا کند.

IMG_4087ramzani*تضعیف ولایت به‌معنای تضعیف اسلام سیاسی است

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با اشاره به اینکه تضعیف جریان ولایت در داخل و خارج از کشور تضعیف جریان اسلام سیاسی است، خاطرنشان کرد: احیای تفکر ناب اسلامی در راستای اسلام سیاسی تحقق پیدا کرده است.

رمضانی، ایران اسلامی را با حضور و مشارکت مردمی امن‌ترین کشور در دنیا دانست و اظهار کرد: دنیای غرب امنیت را باید از ایران اسلامی یاد بگیرد.

وی با بیان اینکه ترویج معنای واقعی عقلانیت از ایران اسلامی آغاز شده است، تصریح کرد: یکی از ارکان عقلانیت مشارکت مردمی است.

tel final1

Share