رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن

نوآوری و خلاقیت در محتوای برنامه های فرهنگی و هنری در ایام دهه فجر از اولویتهای ماست

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن با اشاره به اینکه نو آوری و خلاقیت در محتوای برنامه های فرهنگی و هنری در ایام دهه فجر از اولویتهای ما است, گفت:اداره فرهنگ و ارشاد با کمترین هزینه بهترین و رسمی ترین برنامه ها را اجرا می کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به اینکه نو آوری و خلاقیت در محتوای برنامه های فرهنگی و هنری در ایام دهه فجر از اولویتهای ما است, گفت:اداره فرهنگ و ارشاد با کمترین هزینه بهترین و رسمی ترین برنامه ها را اجرا می کند.

photo_2016-01-22_12-30-44یوسف نیک انجام اظهار کرد: نظر به اهمیت برگزاری برنامه های سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که یادگار حماسه جاوید بزرگ معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و ملت غیور و شریف ایران است امیدوارم با اجرای این برنامه ها بتوانیم وظیفه خود را در شناساندن اهداف انقلاب به نسل جدید و جوان منتقل و به نوعی ماندگاری انقلاب را با این برنامه های فرهنگی و فاخر رقم زنیم.

وی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و فراهم سازی زمینه حضور هر چه با شکوهتر مردم در مراسم این دهه را از اهداف مهم عنوان و تصریح کرد؛مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با هدف ترویج آرمان ها و دیدگاه های ارزشمند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درجامعه اجراء می شود.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر شهرستان فومن در ادامه لزوم اجرای برنامه های ویژه فرهنگی هنری و نوآوری و خلاقیت در محتوای برنامه ها را از اولویت های این کمیته عنوان کرد و تصریح نمود؛ انقلاب ما انقلاب فرهنگی بوده پس باید برنامه های فرهنگی با شدت و بازتاب بهتر برگزار شود.

نیک انجام همچنین غنی سازی برنامه ها و توجه به اهمیت کار فرهنگی جهت تأثیرگذاری را از جمله موارد موثر در برنامه ریزی و تدوین فعالیت های این دهه خواند و افزود: در اجرای برنامه ها در سطح شهرستان با ادارات نیز تعامل و همکاری خواهیم داشت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن، ایام دهه فجر را فرصت مناسبی دانست تا دستاوردهای انقلاب اسلامی به آحاد جامعه اطلاع رسانی شود تا همه قدر این نعمت گران سنگ را بدانند.

وی به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: رهبری امام خمینی (ره) و تبعیت و پیروی مردم از ایشان و وحدت از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

 مسئو ل کمیته  فرهنگی و هنری دهه فجر شهرستان فومن از اجرای بیش از ۱۰ برنامه  از برنامه های فرهنگی و هنری خبر داد و افزود: این برنامه ها شامل دو برنامه محفل انس با قرآن در دو مسجد شهر با حضور قاریان استانی،همایش انقلاب،زن و تکریم خانواده  با همکاری حوزه بسیج خواهران سپاه ناحیه فومن ،بر پایی نمایشگاه خوشنویسی اشعار حضرت امام (ره)،نمایشگاه عکس انقلاب،جشن بزرگ انقلاب در سالن اداره فرهنگ و ارشاد،اجرای کنسرت و موسیقی .

نیک انجام همچنین به ۱۲ شهید هنرمند در شهرستان اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و هنری در اولویت برنامه ماست.

 وی از برگزاری جشنواره نقاشی کودکان فجر آفرین در سطح مدارس خبر داد و گفت: این نقاشی ها در روز ۲۲ بهمن در سطح خیابانهای شهر و در مسیر راهپیمایی  در معرض دید مردم حاضر در راهپیمایی گذاشته  می شود .

خبرنگار: زلیخا صفری

tel final1

Share