رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان

نسبت به رد صلاحیت ها و یا عدم احراز صلاحیت ها گله‌مند هستیم/انتظار ما از شورای نگهبان این است که مساله را جبران کند/سیاری از چهره های شاخص اصلاح‌طلب توسط هیات‌های نظارت یا عدم احراز صلاحیت شده اند یا تایید نشده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایسنا ،رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: بسیاری از چهره های شاخص اصلاح‌طلب توسط هیات‌های نظارت یا عدم احراز صلاحیت شده اند یا تایید نشده‌اند، نسبت به رد صلاحیت ها و یا عدم احراز صلاحیت ها گله‌مند هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایسنا ،رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: بسیاری از چهره های شاخص اصلاح‌طلب توسط هیات‌های نظارت یا عدم احراز صلاحیت شده اند یا تایید نشده‌اند، نسبت به رد صلاحیت ها و یا عدم احراز صلاحیت ها گله‌مند هستیم.

aref2015-09-10_22-22-56محمدرضا عارف در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مهم ترین نمود و حضور مردم در تصمیم گیری انتخابات است، مساله ای که همواره مورد تایید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود. همین نگاه بود که مردم را پشت سر رهبری قرارداد. ما بر این باور هستیم که تاثیرگذارترین انقلاب در قرن اخیر انقلاب ما بوده است. رمز پیروزی آن هم انسجام و حضور مردم در همه صحنه ها است . با همین نگاه نیز تدوین قانون اساسی و رفراندوم نوع حکومت انجام شد.

وی ادامه داد: افتخار ما این است که خدمتگزاران نظام مستقیم یا غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می شوند. مهم است که این نگاه همیشه دنبال شود. گفتمان اصلاحات و جبهه اصلاح طلبان با این نگاه حضور حداکثری خود را در صحنه سیاسی کشوری پیگیری می‌کند . با دستاورد ارزشمندی که در خرداد ۹۲ بدست آمد ضرورت استمرار آن برای جبهه اصلاحات قطعی شده بود تا گام دوم را در اسفند سال جاری دنبال کند و مسیر تدبیر و امید ادامه پیدا کند.

رییس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با اشاره به نهایی شدن برجام تصریح کرد: برجام و مذاکراتی که یک کشور در حال توسعه با قدرت های بزرگ جهانی در حدود ۲۳ماه انجام داد، نشان دهنده‌ ظرفیت کشور ما بود. خیلی از تبلیغات و حرف های بی ربط علیه ایران و ایرانی خنثی شد .دنیا فهمید که ما اهل گفت‌وگو هستیم و در عین حال از حقوق قانونی خود هم عدول نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه راهبرد اصلی انتخاباتی برای ما حضور مردم در صحنه است گفت: به کم مهری ها نباید توجه کرد؛ چراکه مسایل به تدریج حل می شود ومهم نفس حضور مردم است. البته بسیاری از چهره های شاخص اصلاح‌طلب توسط هیات های نظارت یا عدم احراز صلاحیت شده اند یا تایید نشده اند .انتظار ما از شورای نگهبان این است که مساله را جبران کند و ما نسبت به این موضوع گله مندیم.

وی ادامه داد: شورای نگهبان اقدام هیات های نظارت را جبران می کند تا شاهد حضور جدی و متنوع نامزدها باشیم و مردم با آزادی عمل نامزد خود را انتخاب کنند. ما به اخلاق و عقلانیت پایبند هستیم ، برای رقابت جدی به صحنه می آییم و بعد از آن با رفاقت جدی امور را پیگیری خواهیم کرد. معتقدیم با توجه به شرایط کشور اگر مجلس شریک دولت باشد دولت هم می تواند برنامه های خود را پیش ببرد البته از نقش نظارتی مجلس غافل نیستیم.

رییس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با بیان اینکه بهتر آن است که رسانه ها در جهت همگرایی حرکت کنند گفت: پرداختن به مسایل جزیی و اختلاف نظرها مشکلی را حل نخواهد کرد و در سالی که به نام همدلی نامگذاری شده همه باید بر اساس مشترکات تلاش کنند.حرف آخر را مردم در هفتم اسفند خواهند زد و از مردم می خواهیم که حضور جدی داشته باشند.

tel final1

Share