امام جمعه فومن تاکید کرد؛

نامزدها با رعایت اصول اخلاقی نگذارند تا رقابتها موجب از بین رفتن رفاقتها شود/از تخریب کاندیداها پرهیز شود/وعده های کاذب ندهید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، حجت الاسلام محمد حسن صفوی امام جمعه فومن با اشاره به اینکه کاندیداها سرمایه های کشور و نظام هستند گفت: نامزدها اصول اخلاقی را در انتخابات رعایت کنند تا رقابتها موجب از بین رفتن رفاقت نشود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، حجت الاسلام محمد حسن صفوی امام جمعه فومن با اشاره به اینکه کاندیداها سرمایه های کشور و نظام هستند گفت: نامزدها اصول اخلاقی را در انتخابات رعایت کنند تا رقابتها موجب از بین رفتن رفاقت نشود.
safavi627_IMG_5559به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن حجت الاسلام محمد حسن صفوی با بیان اینکه خداوند ناظر بر اعمال ماست و به حساب اعمال ما رسیدگی می کند گفت: سعی کنید اهل علم ،بصیرت , صبر و دانش شوید و خداوند بصیرت را برامت اسلام و نمازگزاران بیافزاید.
صفوی توکل امام خمینی (ره ) را در ورود به ایران در نوع خود دیدنی خواند و افزود: امام با توکل به پروردگار توانست با هواپیما وارد فضای ایران شود.
امام جمعه شهرستان فومن مهمترین تاکید و پیام امام را در ورود به ایران و حضور در گلزار شهدا چنین عنوان کرد؛ هرگز نباید شهیدان را فراموش کنیم زیرا شهیدان و فدائیان اسلام برای بارور شدن انقلاب با نثار خونشان پیروز میدان شدند.

امام جمعه فومن قدرت جوانان ایران را در عرصه های جهانی ستودنی خواند و گفت: ما توانستیم محوریت معنوی جهان شویم و انشاء الهت روزی برسد که محور سازندگی جهان باشیم.
صفوی با اشاره به تلاش دشمن برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر ضرورت حضور باشکوه مردم تاکید کرد.
امام جمعه فومن به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: در انتخابات دو اصل باید رعایت شود.اولین پیام من به نماز گزاران و مردم شهر این است که بدانند کاندیداها از فرزندان ما هستند دوم اینکه با رقابت ,رفاقتها را از بین نبرید زیرا شما سرمایه کشورید و باید اصول اخلاقی در تبلیغات توسط شما رعایت شود.
صفوی تصریح کرد:نامزدها نباید وعده های کاذب به مردم بدهند.
امام جمعه فومن افزود:سایر کاندیداها را تخریب کنید زیرا این حق الناس است پس حق کشی نکنید.
وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای نفوذ در مجلس به کار بسته است, اضافه کرد: دنیا به شما ملت ایران نگاه می کند سعی کنید جوابگوی خون شهدا باشید.
امام جمعه فومن به برگزاری یادواره ۴۰۵شهید و شهدای گمنام در شهرستان فومن در روز دوشنبه هفته آینده اشاره و تاکید کرد؛ شهدا با خون خود از سرزمین ایران حراست کردند.
حجت الاسلام صفوی شورای نگهبان را مظلومترین ارگان انقلاب اسلامی خواند و گفت: امروز دشمن در صدد تخریب شورای نگهبان است.

tel final1

Share