فرماندار فومن در نشست با نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی این شهرستان

نامزدهای انتخاباتی از تحریکات قومی و جغرافیایی خودداری کنند/استقرار ستاد انتخاباتی در میدان مرکزی شهر فومن ممنوع است/امنیت، آسایش و آرامش مردم نباید مختل شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار فومن در نشست با نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی این شهرستان با اشاره به اینکه همه تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم در زمینه‌های اجرایی، تدارکاتی، انتظامی و پشتیبانی انجام شده، گفت: با این برنامه ریزی همه ما در اسفندماه شاهد برگ زرین دیگری از کارنامه درخشان جمهوری اسلامی با حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو خواهیم شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار فومن در نشست با نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی این شهرستان با اشاره به اینکه همه تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم در زمینه‌های اجرایی، تدارکاتی، انتظامی و پشتیبانی انجام شده، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته همه ما در اسفندماه شاهد برگ زرین دیگری از کارنامه درخشان جمهوری اسلامی با حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو خواهیم شد.
foom2به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن مومنی زاده با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات به اقتدار، مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی کمک خواهد کرد افزود: وظیفه همه ماست که قانون‌مدارانه عمل کنیم و ملاک، مبنا و معیار در تصمیم‌گیری‌ها نیز باید قانون باشد.
فرماندار فومن با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای حق‌الناس دانستن رأی مردم، تصریح کرد: سعی ما این است که بی‌طرفانه ،عادلانه و امانت دارانه زمینه‌ای فراهم نماییم تا مردم در امنیت و آرامش کامل پای صندوق‌های رأی حاضر و رأیشان را در صندوق‌ها بیندازند.
وی با بیان اینکه رعایت اخلاق اسلامی توسط نامزدهای انتخاباتی از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: سلامت انتخابات به رفتار انتخاباتی و اسلامی در انتخابات بر می‌گردد و چنانچه اخلاق اسلامی در فعالیت های انتخاباتی رعایت شود مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد.
فرماندار فومن با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در سخنرانی‌هایشان از توانایی‌ها و دیدگاه‌های خود صحبت کنند افزود: نامزدهای انتخاباتی، از تخریب یکدیگر، دروغ، تهمت و … نسبت به یکدیگر که هر مسلمانی باید از آن دوری کند، خودداری نمایند.
مومنی‌زاده با اشاره به ضوابط و مقررات کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی، افزود: انتظار می‌رود نامزدهای انتخاباتی از تحریکات قومی و جغرافیایی خودداری نموده و از برجسته نمودن این موارد امتناع نمایند.
وی با بیان اینکه هر یک از کاندیداها در شهر فومن می‌توانند یک ستاد خواهران و یک ستاد برادران به تفکیک داشته باشند، گفت: در شهر ماکلوان و شهر ماسوله هم به همین‌گونه است ولی در مراکز روستاها و دهستان‌ها ستاد انتخاباتی ممنوع است.
فرماندار فومن با بیان اینکه لازم است ستادهای انتخاباتی کاندیداها از هم فاصله داشته باشد، تصریح کرد: اگر فاصله‌ها رعایت نشود ممکن است تجمع در جلوی ستادها سبب ایجاد اختلاط، ناهنجاری، سروصدا و مزاحمت برای مردم شود که با اینگونه موارد برخورد قانونی خواهد شد.
مومنی‌زاده با بیان اینکه استقرار ستاد انتخاباتی در میدان مرکز شهر فومن ممنوع است، خاطرنشان کرد: فعالیت انتخاباتی به هر نحوی که شور و نشاط در بین مردم ایجاد و آنها را پای صندوق بکشاند بلامانع است اما در هر حال امنیت، آسایش و آرامش مردم نباید مختل شود.
نماینده دولت در فومن با بیان اینکه کاندیداها در ایجاد فضای امن به فرمانداری کمک کنند، اظهار داشت: نامزدهای انتخابات از وعده‌های نشدنی که ایجاد مطالبه آرمانی و غیر اجرایی بین مردم می‌کند جدا خودداری نمایند.
فرماندار فومن با بیان اینکه نشاط همراه با آرامش توأمان می‌تواند انتخابات خوب را رقم بزند، افزود: امیدواریم با همکاری کلیه نامزدها و هواداران آنان انتخاباتی پر نشاط و توأم با آرامش را در شهرستان شاهد باشیم.
مومنی زاده در پایان ضمن ابراز امیدواری به برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و پرنشاط با حضور حداکثری مردم از همه کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست بگونه ای رفتار نمایند که انتخابات پیش رو موجب تقویت وحدت، اتحاد و انسجام بین مردم و تولید سرمایه اجتماعی گردیده و از بروز تنش، شکاف و اختلاف بین اقشار مختلف مردم جلوگیری بعمل آید.
فرماندار فومن تمامی عوامل اجرایی را بی طرف و امین مردم قلمداد نموده و اظهار داشت: معیارهای اصلی در اجرای انتخابات بی طرفی کامل، امانتداری، عمل به قانون و ایجاد بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم خواهد بود.

tel final1

Share