عذرخواهی سعید عزت اللهی به دلیل مصاحبه اش بعد از حذف تیم ملی امید:

من از پدرم یاد گرفته ام که به بزرگتر و پیشکسوتم احترام بگذارم/پیشکسوت ها مرا ببخشند/منظورم را بد رساندم/امیدوارم مصاحبه مرا فراموش کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سعید عزت اللهی گفت :من از پدرم یاد گرفته ام که به بزرگتر و پیشکسوتم احترام بگذارم. آن روز نمی دانم چه شد که منظورم را نتوانستم درست برسانم. من قصدی نداشتم و برای موفقیت در فوتبال و پیشرفتم به راهنمایی های تک تک پیشکسوت ها احتیاج دارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ورزش سه ،سعید عزت اللهی گفت :من از پدرم یاد گرفته ام که به بزرگتر و پیشکسوتم احترام بگذارم. آن روز نمی دانم چه شد که منظورم را نتوانستم درست برسانم. من قصدی نداشتم و برای موفقیت در فوتبال و پیشرفتم به راهنمایی های تک تک پیشکسوت ها احتیاج دارم.
۰۱۰۷۱۵۸۹سعید عزت اللهی یک روز پس از شکست تیم المپیک مقابل ژاپن انتقادهایی را به کادر فنی وارد کرد و صحبتهایی انجام داد که به مذاق خیلی از پیشکسوت ها خوش نیامد. از عزت اللهی که سابقه بازی در رده های مختلف تیم ملی، از نونهالان و نوجوانان گرفته تا جوانان و بزرگسالان را در کارنامه دارد، هیچ گاه چنین رفتاری ندیده بودیم. او البته یکی دو روز بعد از این مصاحبه  بابت آن مصاحبه از همه پیشکسوت ها عذرخواهی می کند.

عزت اللهی می گوید:« من حرف دلم را زدم ولی فکر می کنم جملات مناسبی را کنار هم قرار ندادم. منظورم را بد رساندم و باعث دلخوری برخی از پیشکسوت ها شدم. من اسمی از کسی نبردم اما همین جا ابراز پشیمانی می کنم و این شهامت را دارم که عذرخواهی کنم. امیدوارم پیشکسوت ها به بزرگی خودشان مرا ببخشند.»

عزت اللهی در ادامه می گوید:« پدرم فوتبالیست بزرگی بوده و همیشه به بزرگترش احترام گذاشته. من هم از او یاد گرفته ام که به بزرگتر و پیشکسوتم احترام بگذارم. آن روز نمی دانم چه شد که منظورم را نتوانستم درست برسانم. من قصدی نداشتم و برای موفقیت در فوتبال و پیشرفتم به راهنمایی های تک تک پیشکسوت ها احتیاج دارم. آنها باید مرا کمک کنند تا روز به روز پیشرفت کنم و نماینده سربلندی برای ایران در فوتبال اروپا باشم.»

عزت اللهی درباره تیم المپیک هم صحبت می کند:« مصاحبه من نشان می دهد که من از نتیجه تیم المپیک و شکست مقابل ژاپن ناراحت بودم. حیف شد باختیم و می توانستیم برنده باشیم. آن هم در طول ۹۰ دقیقه. امیدوارم مشکلات فوتبال مان به پایان برسد و بازیکنان این نسل، دست در دست هم بتوانیم تیم ملی قدرتمندی را تشسکیل بدهبم. برای چندمین بار از پیشکسوت ها عذرخواهی می کنم و امیدوارم مصاحبه مرا فراموش کنند.»

tel final1

Share