فرماندار ماسال مطرح کرد:

مردم باید با طرح سؤال در خصوص راهکارها و برنامه های کاندیداها آنان را به چالش بکشند/انتقاد فرماندار ماسال از برخی شعارهای انتخاباتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار ماسال گفت: تشکیل شوراهای اسلامی به صورت نظام مند در تاریخ کشورمان پدیده ای منحصر به فرد است که ثمره انقلاب اسلامی و خون شهدا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمود قاسم نژاد اظهار کرد :تشکیل شوراهای اسلامی پدیده ای منحصر به فرد در تاریخ کشور است.

IMG_20160202_114848فرماندار ماسال گفت: تشکیل شوراهای اسلامی به صورت نظام مند در تاریخ کشورمان پدیده ای منحصر به فرد است که ثمره انقلاب اسلامی و خون شهدا است.

محمود قاسم نژاد در همایش شوراها نماد مردمسالاری دینی که همزمان با دومین روز دهه فجر با حضور اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در مسجد جامع ماسال برگزار شد با بیان اینکه بر اساس اسناد و گزارش های تاریخی مردم در قبل از انقلاب در سرنوشت خود مشارکت و نقشی نداشتند، گفت: با استقرار نظام جمهوری اسلامی، آن ساختار تحکمی نظام طاغوت برهم خورد و درتدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی همواره تلاش شده است مردم در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.

وی شوراهای اسلامی را تجلی مشارکت مردم در سرنوشت خود دانست و یادآور شد: تشکیل شوراهای اسلامی ثمره انقلاب اسلامی و خون شهداء است که باید قدردان آن باشیم چرا  که تشکیل شوراهای مردمی آن هم به صورت نظام مند و سازمان یافته در تاریخ کشورمان پدیده ای منحصر فرد است.

فرماندار ماسال با اشاره به جوان بودن ساختار شوراها در کشورمان و مشارکت طبقات و اقشار مختلف در شاکله آن ، اظهار داشت: با همه فراز و نشیب ها در دوره های مختلف شوراهای اسلامی، اثر بخشی آن قابل قبول ارزیابی می شود.

قاسم نژاد همچنین با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند،از اعضای شوراهای اسلامی خواست: ضمن تشویق مردم جهت مشارکت در انتخابات، شاخصه های نماینده خوب را برای عموم مردم تشریح نمایند.

وی با انتقاد از برخی شعارهای انتخاباتی از سوی برخی از کاندیداها در دوره های گذشته، اظهار داشت: مردم باید با طرح سؤال در خصوص راهکارها و برنامه های کاندیداها جهت برون رفت جامعه از مشکلات و معضلات اقتصادی و اجتماعی، آنان را به چالش کشیده و زمینه را برای تدوین مسائل تقنینی در حل مشکلات جامعه هدایت کنند.

فرماندار ماسال با بیان اینکه کار اصلی کاندیداها تصویب قوانین ارزشمند جهت حل مشکلات کشور است، گفت: متاسفانه بسیاری از کاندیداها جهت جذب طرفدار اقدام به شعار تبلیغاتی در زمینه مسائل عمرانی شهرستان ها می پردازند که این موضوع مربوط به وظایف دولت است.

tel final1

Share