اختصاصی دیارمیرزا

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در آستانه برگزاری انتخابات به گیلان سفر کرد+جزئیات

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان برای رایزنی با برخی چهره های سیاسی اصولگرا وارد گیلان شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آذرماه سال جاری محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور سابق و داماد فرماندار سابق رشت در خصوص سفرهای استانی احمدی نژاد و زمان حضور وی در استان گیلان گفته بود: قطعا یکی از استان هایی که شاهد حضور ایشان در آینده خواهد بود استان گیلان است.

IMG-20150325-WA0012حالا در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی شنیده های خبرنگار دیارمیرزا از منابع آگاه حاکی از این است که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان  در گیلان به سر می برد.

در حالیکه شاهد بسته شدن لیست های انتخاباتی اصولگرایان و اصلاح طلبان در سراسر کشور هستیم , اصولگرایان گیلان هنوز نتوانسته اند به لیست نهایی خود در رشت و چندین حوزه انتخابیه دیگر برسند .

منابع آگاه به خبرنگار دیارمیرزا اطلاع داده اند از آنجایی که  یکی از نامزدهای انتخابات رشت و نزدیک به جریان انحرافی در لیست اصولگرایان قرار نگرفته است احمدی نژاد خود دست به کار شده و با سفر به گیلان درصدد دیدار با چهره های شاخص جریان اصولگرایی است تا بتواند شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان را راضی کند تا این کاندیدا که ارتباط فامیلی با یکی از مقام های ارشد دولت وی را داشته در لیست سه نفره ائتلاف قرار دهند.

بر اساس این گزارش علی رغم تلاش های بسیار احمدی نژاد برای دیدار با اصولگرایان هنوز هیچ یک از چهره های شاخص جریان اصولگرایی به غیر از یکی از استانداران سابق گیلان حاضر نشده است دیداری با احمدی نژاد داشته باشد.

گفتنی است یکی از مدیران کل استان گیلان که چندی پیش بازنشستگی ناگهانی وی حاشیه ساز شده بودبرنامه ریزی سفر و دیدارهای احمدی نژاد را انجام داده است.

به نظر می رسد علت اصلی عدم پذیرش اصولگرایان گیلان برای دیدار با احمدی نژاد بحث ارتباط وی با مشایی و جریان انحرافی است بطوریکه حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان نیز چندی پیش به صراحت گفته بود که فتنه و جریان انحرافی دو خط قرمز ائتلاف اصولگرایان هستند.بنابراین پیش بینی می شود احمدی نژاد قادر نباشد در این فصل سرد سال گرمابخش تنور انتخابات گیلان باشد.

تاریخ پر فراز و نشیب سیاسی کشورمان نشان داده که هرگاه چهره های سیاسی نتوانسته اند انحرافیون را کنار بگذراند مردم خود دست به کار شده اند در پایان با توجه به وسعت تبلیغات و ریخت و پاش های کاندیدای منتسب به جریان انحرافی در رشت حالا باید منتظر ماند و دید که آیا مردم رشت به کاندیدای مورد حمایت جریان انحرافی در انتخابات پیش رو رای خواهند داد؟!

tel final1

Share