دیارمیرزا منتشر کرد/در پی دروغ شاخدار سایت اجاره ای وابسته به نماینده رشت

قطعی بودن سفر احمدی نژاد به گیلان/ چه چیزی را تکذیب می کنند؟!+جزئیات جدید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آنچه که مسلم است قطعی بودن سفر احمدی نژاد به گیلان است و ممکن است ناکامی وی برای تحمیل خواسته هایش مبنی بر قرار گرفتن نامزد جریان انحرافی در لیست اصولگرایان گیلان دلیل اصلی این سایت برای تکذیب سفر احمدی نژاد به گیلان باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی انتشار خبر سفر احمدی نژاد به گیلان توسط پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از سایت های وابسته خبری به یک نماینده و برخی کاندیدای مجلس از حوزه انتخابیه رشت با انتشار خبری مدعی تکذیب سفر احمدی نژاد به گیلان شد.

ahmadi3495165در پی اقدام  سایت به اطلاع مردم شریف گیلان می رساند که احمدی نژاد روز چهارشنبه وارد گیلان شده و دیدارهایی با برخی چهرها داشته که اگر لازم باشد با جزئیات بیشتری از این سفر به اطلاع مردم رسانده می شود.

این سایت خبری درحالی از قول یکی از منابع آگاه از دفتر احمدی نژاد این خبر را تکذیب کرده که پیگیری های خبرنگار دیارمیرزا برای برقراری ارتباط با دفتر ولنجک روسای دولت نهم و دهم برای اثبات حضور احمدی نژاد در تهران ناکام مانده است!

آنچه که مسلم است قطعی بودن سفر احمدی نژاد به گیلان است و ممکن است ناکامی وی برای تحمیل خواسته هایش مبنی بر قرار گرفتن نامزد جریان انحرافی در لیست اصولگرایان گیلان دلیل اصلی این سایت برای تکذیب سفر احمدی نژاد به گیلان باشد.

همانگونه که در گزارش قبلی تاکید کردیم مردم نجیب و بصیر گیلان در انتخابات هفتم اسفند مطمئنا جواب بسیاری از افراد را خواهند داد.

تکمیلی:

لحظاتی پیش نظرعلی علیزاده در گفتگو با یک سایت گفته است: «هیچ دیداری در روزهای اخیر با رئیس جمهور پیشین نداشته ام که در آن بخواهد موضوع حضور نامزدی در لیست ائتلاف اصولگرایان مطرح شود.»

پس از انتشار خبر سفر احمدی نژاد به گیلان یکی از سایت های وابسته خبری تلاش بسیاری دارد تا سفر احمدی نژاد به گیلان را تکذیب کند.تکذبیه های این سایت در حالی صورت گرفته است که در هیچ کجای خبر دیارمیرزا  نیامده که علیزاده با احمدی نژاد دیدار کرده است بلکه آنچه گفته شده تلاش احمدی نژاد برای دیدار با برخی چهره های شاخص (اسامی در نزد دیارمیرزا محفوظ است) و ناکامی وی برای دیدار با دیگر افراد است.

بنابراین این سایت های وابسته به جای ارسال تکذیبیه های متعدد و متوسل شده به خیالات بهتر است در ابتدا یک بار خبر را خوانده و بعد آنر ا تکذیب کنند.

tel final1

Share