حمایت اعضای شورای شهر رشت از ثابت قدم در در جمع مدیران شهرداری و عضو شورای شهر تهران

قدردانی نیکومنش از تلاش های شبانه روزی ثابت قدم و مدیران شهرداری/کارگرنیا:پیاده راه فرهنگی رشت برای شهرداری تهران می تواند الگو باشد/شیرزاد:اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری رشت قابل تقدیر است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نیکومنش عضو شورای شهر رشت با قدردانی از تلاش های شبانه روزی شهردار رشت خاطرنشان کرد:آقای شهردار به عنوان یک مهندس ناظر بالای سر کار هستند و حتی اگر ۱۲ شب هم کسی برای بازدید پیاده راه بیاید متوجه حضور ایشان می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست مشترک جمعی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر رشت با مرتضی طلایی نائب رئیس شورای شهر تهران در ساختمان تاریخی شهرداری رشت برگزار شد.

قدردانی نیکومنش از تلاش های شبانه روزی ثابت قدم و مدیران شهرداری

۲۰۱۶۰۲۱۰۲۱۵۹۴۲_IMG_3574به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,مظفر نیکومنش نودهی به سابقه حضور «طلایی» در نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت:سردار طلایی هم خودش و هم کارش طلایی است.ایشان فرمانده ی ما بودند و بنده افتخار شاگردیشان را داشتم.

این عضو شورای شهر رشت احداث پیاده راه را یکی از دستاوردهای شورای چهارم رشت و شهرداری دانست و گفت:شهردار پرتلاش و زحمتکش ما جناب آقای ثابت قدم و همچنین مدیران مناطق تلاش بسیاری کرده اند تا این پروژه طبق زمانبندی پیش برود و تا قبل از پایان سال به بهره برداری برسد.

نیکومنش با بیان اینکه پیاده راه فرهنگی جلوه ی خوبی برای رشت خواهد داشت اظهار کرد:در کنار پروژه های عمرانی پروژه های فرهنگی نیز هم اکنون در رشت در حال اجراست .

وی با بیان اینکه شورای قبل با تلاش بسیار موفق به دریافت مجوز احداث پارک ۴۵۰ هزار هکتاری لاکان نشده بود یادآور شد: با ورود ثابت قدم به شهرداری رشت ایشان توانستند مجوز احداث پارک ۴۵۰ هزار هکتاری لاکان را دریافت کنند.

نیکومنش به نصب سردیس مفاخر گیلانی در بوستان مفاخر اشاره کرد و گفت:پس از نصب سردیس شهدای شاخص استان نصب سایر سردیس ها نیز در حال اجرا می باشد.

عضو شورای شهر رشت با قدردانی از تلاش های شبانه روزی شهردار رشت خاطرنشان کرد:آقای شهردار به عنوان یک مهندس ناظر بالای سر کار هستند و حتی اگر ۱۲ شب هم کسی برای بازدید پیاده راه بیاید متوجه حضور ایشان می شود.خوشبختانه تمام مدیران شهرداری و شهرداران مناطق در حال تلاش هستند که این موضوع جای قدردانی دارد.

پیاده راه فرهنگی رشت برای شهرداری تهران می تواند یک الگو باشد

۲۰۱۶۰۲۱۰۲۱۵۶۳۵_IMG_3565محمدحسین واثق کارگرنیا در ابتدای اظهارات خود ضمن ابراز خرسندی از حضور سردار طلایی در جمع مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر رشت گفت:خوشبختانه با تلاش شورای شهر و شهرداری شاهد به بار نشستن طرح ها و پروژه های عمرانی هستیم.

کارگرنیا با بیان اینکه تهران به عنوان یک الگو و نمونه برای سایر کلانشهرها محسوب می شود یادآور شد:باید فضایی ایجاد شود تا مدیران شهرداری رشت و اعضای شورا از نزدیک با تجارب شهرداری تهران آشنا شوند و انتقال تجارب صورت گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به احداث پیاده راه فرهنگی در رشت اشاره کرد و گفت:با توجه به اینکه این طرح با این وسعت در خود تهران هم اجرا نشده است حتی مدیران شهرداری تهران نیز می توانند برای انتقال تجارب در
رشت حضور پیدا کنند.
۲۰۱۶۰۲۱۰۲۲۱۰۱۰shirzad3602

اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری رشت قابل تقدیر است

فاطمه شیرزاد دیگر عضو شورای شهر رشت در ابتدای سخنان خود به ارتباط نزدیک شهردار رشت با برخی مسئولین کشوری اشاره کرد و گفت:از روزی که آقای ثابت قدم کلید شهرداری رشت را دریافت کرده اند و سکان دار شهرداری شده اند اقداماتی صورت گرفته که در ۳۰ سال گذشته قابل تقدیر است.

وی به هویت تاریخی رشت و گیلانیان اشاره کرد و در نهایت اظهار امیدواری نمود با همکاری شورا و شهرداری مسیر توسعه رشت به گونه ای طی شود تا اعضای شورا به تعهد خود نسبت به مردم پایبند باشند.

سیدرضا موسوی روزان نیز در این جلسه به برخی محرومیت های رشت و گیلان نسبت به شهرها و استان های همتراز اشاره کرد.

گفتنی است اظهارات مرتضی طلایی نائب رئیس شورای شهر تهران را می توانید از اینجا و همچنین اظهارات ثابت قدم شهردار رشت را از اینجا مطالعه کنید.

tel final1

Share