همزمان با آغاز دهه فجر

فرماندار فومن:قدرت در ملت ایران توسط امام نهادینه شد+تصاویر

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن , مومنی زاده ضمن تبریک این روز , ملت ایران را ملتی قدرتمند خواند و گفت: این قدرت توسط امام در ملت نهادینه شد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میرشمس مومنی زاده فرماندار فومن در آغاز هفته دهه فجر بعد از به صدا درآوردن زنگ انقلاب اسلامی در مدرسه شهید کدیور گفت: انقلاب ما حاصل تلاش و زحمات مردی بزرگ است که در تاریخ جهان برعلیه ظلم قیام کرد و معادلات ظالمان را بر هم زد .
photo_2016-02-02_16-32-59به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن , مومنی زاده ضمن تبریک این روز , ملت ایران را ملتی قدرتمند خواند و گفت: این قدرت توسط امام در ملت نهادینه شد.
وی به دوران تبعید و مبارزات امام اشاره و گفت:ملت با آغوش باز از امام خود حمایت کردند و او را چون نگینی در دلهای خود جا دادند و ایشان بعد از فوت در اوج محبوبیت بدرقه شدند.
فرماندار فومن حضور خود را در جمع فرهنگیان توفیقی بزرگ خواند و گفت: شما دانش آموزن آینده سازان کشور هستید و باید بیشتر مورد توجه و نگاه مسئولان باشید.
مومنی زاده افزود:امیدوارم علارغم توطئه های دشمنان داخلی و خارجی مسیر درست طی شود و راه سعادت و ترقی و پیشرفت حاصل گردد و خداوند توفیق ادامه راه اندیشه و اهداف امام را به ما بدهد و با جدیت این راه را دنبال کنیم .
گفتنی است در شهرستان فومن با حضور فرماندار و مسئولان همچنین رژه موتوری در سطح شهر برگزار و شاهد افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب , گلباران مزار اولین معلم شهید استان و معلم دوران انقلاب شهید جعفری و برنامه های دیگر بودیم.

Share