زاکانی در نشست بصیرتی گفتمان انقلاب اسلامی و نفوذ دشمن در اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان

عده‌ای کاخ‌نشین به دنبال خارج کردن انقلاب از مسیر اصلی هستند/امام (ره) برای رضای خدا مردم را آگاه کرد و به میدان آورد/افرادی در دوم خرداد اصرار داشتند با طالبان در کنار همدیگر قرار بگیریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای کاخ‌نشین در داخل کشور خارج کردن انقلاب اسلامی از مسیر اصلی را دنبال می‌کنند.

zaka

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:عده‌ای کاخ‌نشین در داخل کشور خارج کردن انقلاب اسلامی از مسیر اصلی را دنبال می‌کنند.

زاکانیزاکانی دقایقی پیش در نشست بصیرتی گفتمان انقلاب اسلامی و نفوذ دشمن در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد:امروز در مقطع حساس انقلاب اسلامی قرار گرفتیم و مسئولیتی مهم به‌عهده داریم.

وی با بیان اینکه دوران پیروزی انقلاب اسلامی غیر قابل وصف و بسیار شیرین است، تصریح کرد: خداوند انواع نعمت خود را به ملت ایران داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ملتی هستیم که آمریکا از ما حق توحش می‌گرفت و از اسلام حداقلی در عرصه اجتماعی محروم بودیم.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) گوهر اسلام را با نگاه اعتقادی خود معرفی کرد، یادآور شد: امام (ره) برای رضای خدا مردم را آگاه کرد و به میدان آورد.

زاکانی شناخت مولفه‌های قدرت کشور را مهم دانست و خاطرنشان کرد: در۳۷ سال گذشته دریافتیم ملت ایران ویژگی‌هایی دارد که در دیگر ملت‌ها نیست و پرچم حق در دست ملت ایران است و از ویژگی ممتاز اسلام و منطق قوی آن برخورداریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسلامی که با نگاه دقیق و نگاه اجتهادی امام (ره) از آن شناخت داریم امروز مقام معظم رهبری اسلام را با منطق دقیق معرفی می‌کند.

وی برخورداری از محبت و عنایت امام زمان (عج) را ویژگی مهم انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: ویژگی بعدی وحدت کلمه، انسجام و حضور مردم در صحنه بوده که با پیوستگی با هم معنادار شده است.

زاکانی گفت: ویژگی ممتازی که داریم و به دلیل محبت خداوند نصیب ملت ایران شده، وجود رهبری انقلاب اسلامی است.

وی با تصریح بر اینکه ما آزاد شده امام (ره) در لجن‌زار قبل از انقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: ادامه این آزاد بودن را مدیون وجود مقام معظم رهبری هستیم و امام (ره) و مقام معظم رهبری آینه صیقل یافته ائمه (ع) هستند.

به گفته نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مشخص شدن گوهر دین با قیام امام (ره) موجب رقم خوردن حکومت اسلامی شده است.

وی افزود: اگر جرأت، جسارت و قیام امام (ره) نبود انقلاب اسلامی شکل نمی‌گرفت و امام (ره) جرقه این تغییر را رقم زد.

زاکانی با اشاره به اینکه اگر امام (ره) نبود انقلاب اسلامی در مقابل آمریکای جهانخوار مسیری جز تسلیم نداشت، یادآور شد: اگر توانستیم در مقابل آمریکا بایستیم به خاطر وجود مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه افرادی در دوم خرداد اصرار بر سازش با رژیم صهیونیستی داشتند، خاطرنشان کرد: این افراد حتی اصرار داشتند با طالبان در کنار همدیگر قرار بگیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جبهه مقاومت با تدبیر مقام معظم رهبری در جهان اسلام ایجاد شده است.

وی با تصریح بر اینکه عده‌ای کاخ‌نشین در داخل کشور به دنبال خارج کردن انقلاب اسلامی از مسیر اصلی هستند، متذکر شد:در دوره ریاست جمهوری هاشمی اعتبارات برای خرید امکانات نیروی انتظامی به منظور سرکوب مردم و مستضعفان در نظر گرفته شده بود اما مقام معظم رهبری جلوی آن ایستاد.

زاکانی قدرت منطقه‌ای، موشکی و علمی ایران را مدیون تدابیر مقام معظم رهبری دانست و یادآور شد: امروز دشمن متوجه شده باید هجمه خود علیه انقلاب اسلامی را آغاز کند.

وی با بیان اینکه امروز به دنبال نفوذ هستند و راه آن را صندوق رأی قرار داده‌اند، گفت: ملت ایران با عزت است و برخی می خواهند با عزت ملت مقابله کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن متوجه شده مقام معظم رهبری توانستند انقلاب اسلامی را تبدیل به منظومه منسجم در جهان کنند.

وی با تصریح بر اینکه دشمن به سراغ مجلس خبرگان رهبری آمده است، متذکر شد: باید بدانیم برخی به دنبال خواست آمریکا هستند و این موضوع برای ما یک بیدارباش است.

زاکانی ریشه فتنه هشت ماهه سال ۸۸ را مربوط به ۱۰ سال پیش دانست و یادآور شد: برخی فکر می‌کنند از داخل صندوق‌ها عناصری خارج می‌شود که از خواست آنها اطاعت کنند و در این زمینه نیاز به پیشگیری داریم و آن حضور حداکثری در صحنه است.

وی افزود: مکتب امام (ره) میزان است و افراد باید با آن سنجیده شوند و اگر فردی از مکتب امام (ره) دست بردارد به بیراهه می‌رود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز مواجه با نفاق پیچیده هستیم، تأکید کرد: همه موظف هستیم در صحنه حضور داشته باشیم و اسلام و وحدت کلمه مسیر استمرار انقلاب اسلامی  است.

tel final1

Share