دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

عده‌ای در کشور فقط جلوی پایشان را می‌بینند و منافع ملی و دشمن را نمی‌بینند/کسانی که می‌خواهند دین از سیاست جدا شود مخالف اصل نظام و جمهوری اسلامی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محسن رضایی گفت: بعضی می گویند رهبری شورایی باشد یا چگونه باشد، شورای نگهبان دست از نظارت بردارد. این حرف ها جدایی دین از سیاست است. اگر شورای نگهبان با شجاعت اعمال قانون نکند، جداکردن دین از سیاست است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از میزان ،محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عده‌ای در کشور فقط جلوی پایشان را می‌بینند و منافع ملی و دشمن را نمی‌بینند.

rezaeeرضایی در یادواره ۱۸۰۰ شهید منطقه ۳ تهران افزود: اکنون کسانی عربستان را برای ناامنی منطقه راه انداخته‌اند و می‌خواهند وهابیت را وارد درگیری کنند اما در این شرایط کسانی به جای معرفی دشمن و امیدواری دادن به ملت و توجه به منافع ملی، فقط جلوی پایشان و صندلی هایشان را می‌بینند.

وی با بیان اینکه تنها جایی که در کشور مشکل وجود دارد در مسائل اقتصادی است گفت: اقتصاد از ابتدا دست لیبرال‌ها و تکنوکرات‌های کشور بوده است و آنها نمی گذارند سیاست‌های رهبر معظم انقلاب وارد اقتصاد شود.

رضایی افزود: اگر اینها اجازه می‌دادند نیروهای انقلاب اسلامی و سیاست‌های رهبری وارد اقتصاد شود، اکنون یک نفر بیکار نبود.

وی گفت: لیبرال‌ها و تکنوکرات‌ها خود این مسائل را در کشور ایجاد کرده‌اند اما اکنون از همه به ویژه رزمندگان و شهدا طلبکارند و ارکان نظام اسلامی را زیر سؤال می‌برند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این افراد ۳۷ سال است که به روش خود ادامه می‌دهند، افزود: مردم باید بدانند مشکلاتی که با آن روبرو هستند از کجا ایجاد شده است.

رضایی گفت: جمهوری اسلامی داروی حل مشکلات تاریخی ملت ایران بوده و یک ودیعه الهی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی یعنی ولایت فقیه و مردم سالاری دینی و اینکه دین از سیاست جدا نمی‌شود و ملت ایران بر این اساس باید راه روشنی را در پیش بگیرد.

محسن رضایی با بیان اینکه انسجام درونی نظام بر اساس جمهوری اسلامی به وسیله ولایت فقیه حفظ می‌شود گفت: ولی فقیه ضامن حضور ملت در انتخابات است و موجب می‌شود دین از سیاست جدا و دیکتاتوری ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی مشارکت و اعتراض وجود دارد افزود: این مشارکت و اعتراض باید قانونی باشد و اگر کسی با فضاسازی و جوسازی اوضاع را به هم بزند و اعتراضات و شکایات از شورای نگهبان را به خیابان بکشاند و التهاب آفرینی کند، ضد انقلاب و ضد مسیر تاریخی ملت ایران و مقابل جمهوری اسلامی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بی‌ثباتی جلوی پیشرفت کشور را می گیرد و آنهایی که آن طرف مرز هستند می‌آیند و از بی‌ثباتی سوء استفاده می‌کنند.

رضایی افزود: کسانی که می‌خواهند دین از سیاست جدا شود مخالف اصل نظام و جمهوری اسلامی هستند.

وی گفت: بعضی‌ها عده ای را به تحجر متهم می‌کنند اما باید از آنها پرسید چرا از لیبرال زده‌ها و غرب‌زده‌ها که ملت ایران دعوای آنها را در مشروطه تجربه کرد، سخن نمی‌گویند.

رضایی افزود: اکنون نیز عده‌ای تلاش مذبوحانه می‌کنند که دین از سیاست جدا شود و نسخه می‌نویسند که رهبری شورایی باشد و شورای نگهبان نباید دخالت کند.

وی با بیان اینکه باید مراقب این منازعات باشیم گفت: جمهوری اسلامی با هدایت دین، مردم را به صحنه می‌آورد و مردم حضور فعالی در عرصه های گوناگون دارند و ضمانت آن شخص رهبر معظم انقلاب اسلامی است که نمی‌گذارند مردم و ارکان حکومت از یکدیگر جدا شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: کسانی که در کشور دلسردی ایجاد و جوسازی می‌کنند مبنی بر اینکه دیگر کسی برای نامزدی در انتخابات وجود ندارد و یأس آفرینی می کنند هدفشان این است که مردم را از حکومت جدا کنند.

رضایی گفت: اکنون اصلاح‌طلبان دو و نیم برابر کرسی های مجلس شورای اسلامی نامزد شرکت در انتخابات مجلس دارند اما چرا مردم را مأیوس می‌کنید؟

وی افزود: اینکه انقلاب اسلامی تاکنون پایدار مانده به دلیل وجود جمهوری اسلامی است.

رضایی گفت: جوانان مراقب باشند فریب تبلیغات دشمنان را نخورند زیرا آنان می‌خواهند جوانان را به پیشرفت‌ها بی‌اعتنا و درباره عقب‌ماندگی‌ها فریب دهند.

وی افزود: اینکه زمان اجرای برجام را ۸ سال قرار دادند برای این است که به خیال خود ۸ سال آینده جوانان ایران از مسیر انقلاب اسلامی خارج می‌شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جوانان ما پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و نمونه آن رزمندگانی هستند که در سوریه می‌جنگند.

یادواره شهدای منطقه ۳ شهر تهران در حسینیه ارشاد با حضور جمعی از خانواده های شهدا و بسیجیان این منطقه و خانواده‌های شهدای هسته‌ای برگزار شد.

tel final1

Share