عاشوری:هیچ مشکلی در روستاهای انزلی مشاهده نشده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منوچهر عاشوری بخشدار مرکزی بندر انزلی همزمان با آغاز بارش برف در انزلی از روستاها و راه های دسترسی آن بازدید میدانی به عمل آورد .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منوچهر عاشوری بخشدار مرکزی بندر انزلی  همزمان با آغاز بارش برف در انزلی از روستاها و راه های دسترسی آن بازدید میدانی به عمل آورد .
عاشوری در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در انزلی اظهار داشت: اکیپ راه و شهرسازی و سایر ارگان ها در همه ی جاده های روستاهای تابع انزلی حضور داشته و طی بازدیدی که از تمام روستاهای شهرستان به عمل آمده خوشبختانه  تاکنون هیچ مشکلی در هیچ نقطه ای دیده و یا گزارش نشده است.

وی افزود: هم اکنون آمادگی کامل وجود دارد و طی برنامه ریزی و هماهنگی انجام شدهبا فرمانداری ستاد مقابله با بحران تشکیل شده است.

بخشدار مرکزی انزلی با بیان اینکه تمام دهیاران و پایگاه های مقاومت بسیج آمادگی کامل در مواقع لزوم و بحران را دارند عنوان کرد: در قسمت شرق انزلی ۷ روستا وجود دارد که ۵ روستا تحت پوشش منطقه آزاد می باشند و دو روستای دیگر تجهیز شده اند و در قسمت غرب شهرستان نیز در حوزه بسیج آبکنار و کپورچال دو محل ستاد بحران تشکیل شده است که چندین دستگاه ماشین آلات اعم از بیل میکانیکی ، لودر و تراکتور در اختیار قرار گرفته شده است.

DSC_0382 DSC_0445 DSC_0488
tel final1

Share