سردار محمد عبدالله‌پور هفتمین یادواره شهدای شهرک گلسار

شهدا هیچ‌وقت از آمریکا نترسیدند/آمریکا مانند ببر کاغذی است/مشارکت حداکثری و انتخاب درست،رهنمود رهبری/جمهوری اسلامی امانت شهدا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: برخی می‌خواهند چهره آمریکا را بزک کنند اما شهدا هیچ‌وقت از آمریکا نترسیدند و در مقابل آن ایستادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،سردار محمد عبدالله‌پور در هفتمین یادواره شهدای شهرک گلسار در حسینیه شاهد و ایثار این شهر با تبریک میلاد حضرت زینب (س) اظهار کرد: خدا را شاکریم ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن عظمت بزرگی را آفرید.

abdollahpooro_2016-01-31_15-53-58وی، وجود شهدا در جامعه را برکت توصیف کرد و افزود: شهدای دهه ۶۰ با شهیدان دهه ۹۰ در رقابت هستند و نمی‌توانیم به‌سادگی شخصیت شهدا را بشناسیم و از آن عبور کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نام ائمه (ع) به برکت خون شهدا در دنیای غرب گسترش پیدا کرده است، تصریح کرد: شهدا به بشریت تنفس دادند و زندگی را معنا کردند.

عبدالله‌پور ایستادگی آزادگان در مقابل ظلم و ستم را به برکت خون شهدا خواند و بیان کرد: اگر می‌خواهیم با شهدا بیعت کنیم باید در مسیر آنها حرکت کنیم.

وی به ویژگی شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا برای خدا کار کردند و گام برداشتند، در مسیر زندگی دنبال احکام الهی بودند و با دعا و نماز رابطه صمیمانه با خداوند برقرار کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهدا نسبت به حفظ بیت‌المال تمام تلاش خود را به‌کار بردند، خاطرنشان کرد: نگاه شهدا به بیت‌المال ویژه بود و تلاش کردند بهترین بهره‌برداری را داشته باشند.

عبدالله‌پور، شهدا را طرفدار مظلوم توصیف کرد و یادآور شد: شهدای مدافع حرم برای حمایت از مظلومان غزه، لبنان، عراق و سوریه جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه هشت شهید مدافع حرم در گیلان داریم، اظهار کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند حرم امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و زینب (س) را تخریب می‌کردند.

* قبله برخی در داخل آمریکا شده است

فرمانده سپاه قدس گیلان به ایستادگی شهدا در مقابل ظالمان اشاره کرد و افزود: اکنون قبله برخی در داخل آمریکا است، آمریکایی که جنایت‌های بسیاری در منطقه انجام داده است.

عبدالله‌پور با اشاره به کشتار مسلمانان توسط ایادی آمریکا در منطقه، بیان کرد: برخی می‌خواهند چهره آمریکا را بزک کنند اما شهدا هیچ‌وقت از آمریکا نترسیدند و در مقابل آن ایستادند.

وی بر ایستادگی در مقابل ظالمان مانند شهدا تاکید کرد و گفت: آمریکا مانند ببر کاغذی است و شهدا به ما یاد دادند نباید در مقابل دشمن کم آورد.

* مشارکت حداکثری و انتخاب درست، رهنمود رهبری

فرمانده سپاه قدس گیلان به رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: مشارکت حداکثری و انتخاب درست از رهنمودهای مقام معظم رهبری است و ما که ادعای ولایتمداری داریم باید به این موضوع فکر کنیم.

عبدالله‌پور شرکت حداکثری در انتخابات را مهم خواند و اظهار کرد: بسیاری از افراد در انتخاب درست کم می‌آورند اما مقام معظم رهبری فرمودند؛ متدینین، انقلابیون و ضداستکباری‌ها جمع شوند و فهرست ارائه کنند و به این فهرست رای داده شود.

وی با اشاره به اینکه صحنه انقلاب تبدیل به انقلابی و ضدانقلاب شده است، بیان کرد: آنها که به رهنمودهای ولی فقیه عمل می‌کنند عاقبت به‌خیر می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، شهدا را ناظر بر اعمال و رفتار انسان‌ها دانست و تصریح کرد: شهید قرار است شفاعت کند و شفاعت‌کننده ناظر بر اعمال شفاعت‌شونده است.

عبدالله‌پور با بیان اینکه اعتقاد داریم شهدا جمهوری اسلامی ایران را اداره می‌کنند، خاطرنشان کرد: تحمل فشارهای بسیار بدون کمک شهدا برای جامعه سنگین است.

وی سعادت دنیا و آخرت را در تداوم راه شهدا عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی امانت شهدا است و باید به‌خوبی از آن پاسداری کنیم.

tel final1

Share