بازرس خانه مطبوعات گیلان مطرح کرد :

شاهد بداخلاقی های بسیار در سطح برخی از رسانه های استان هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علی کریمی پاشاکی بازرس خانه مطبوعات گیلان گفت: متاسفانه شاهد بداخلاقی های بسیار در سطح برخی از رسانه های استان هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیل خبر ،علی کریمی پاشاکی بازرس خانه مطبوعات گیلان گفت: متاسفانه شاهد بداخلاقی های بسیار در سطح برخی از رسانه های استان هستیم.
علی-کریمی-پاشاکی-۴۰۰x300بازرس خانه مطبوعات گیلان با اشاره به موارد متعدد سیاهنمایی ها و وارونه جلوه دادن واقعیات توسط تعدادی از نشریات و سایت های محلی گیلان گفت: رسالت اصلی کار خبری، انتقال شفاف و بدون غرض ورزی اخبار بر اساس منابع مستدل است و تریبون مطبوعات و رسانه ها جای درگیری های شخصی، اتهامات ناروا و سیاه نمایی امور روزمره جامعه نیست و افراد باید از ورود به این حوزه جدا بپرهیزند.
وی با اشاره به انتخابات پرشور پیش رو و لزوم مشارکت حداکثری مردم برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی گفت: در آستانه انتخابات گاها مشاهده می کنیم که هجمه های برخی از پایگاههای خبری نسبت به مدیران، کاندیداها و اشخاص شدت بیشتری گرفته و با تخریب و افترا سعی در پیشبرد منافع و اهداف خود دارند که ادامه این روند باطل نه تنها موجب دلسردی مردم و برهم زدن آرامش جامعه می گردد که در نهایت می تواند ضربه جبران ناپذیری بر پیکره جامعه فرهیخته رسانه ای و مطبوعاتی گیلان وارد نماید.
کریمی در ادامه اظهار کرد: خانه مطبوعات گیلان روز گذشته در واکنش به اینگونه اعمال و بداخلاقی های صورت گرفته با صدور بیانیه ای تلاش کرد تا ضمن توصیه به همکاران، نظر مسئولین امر را هم متوجه اهمیت موضوع نماید. حمله و تخریب مدیران استان، افراد و …. نه تنها از لحاظ قانون مردود است بلکه از لحاظ شرع و اخلاق اسلامی هم محکوم است. اصحاب رسانه باید از ورود به حوزه شخصی افراد و ایراد اتهام و افترای بدون مستندات جدا پرهیز کنند.
بازرس خانه مطبوعات در پایان با ابراز تاسف از بد اخلاقی های صورت گرفته اخیر در خصوص یکی از مدیران مسئول پایگاههای خبری گیلان گفت: متاسفانه مواردی را در فضای مجازی استان مشاهده می کنیم که طی سالهای اخیر بی سابقه بوده است و بنظر میرسد که زمان آن رسیده تا متولیان و مدیران ارشد تصمیمی قاطع و عاجل برای متخلفین در نظر بگیرند.

tel final1

Share