سردار میرحیدری:نگاه پلیس به مجموعه گردشگری یک نگاه فرهنگی است

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه باید اول قانونمند شدن را به قانون گریزان تذکر داد، بیان داشت: باید با تعامل، استراحتگاه هایی در سطح جاده ها استان ایجاد شود که رانندگان در محور های ورودی استراحت کرده تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: نگاه پلیس به مجموعه گردشگری یک نگاه فرهنگی است.
DSC_7059 سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان در نشست مشترک با مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان و تشکل های مسئول در صنعت گردشگری گفت: افتخار پلیس خدمت گذاری به مردم بوده تا اقشار مختلف جامعه در امنیت کامل، فعالیت داشته باشند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه حوزه گردشگری یکی از حوزه هایی است که پلیس در یگان حفاظت آن وظیفه خدمت گزاری دارد، افزود: نگاه پلیس به مجموعه گردشگری یک نگاه فرهنگی است.
سردار میرحیدری با اشاره به اینکه خدمت به مردم در هر لباسی مقدس می باشد، بیان داشت: هدف پلیس تامین امنیت در حوزه های مختلف اعم از اجتماعی، اقتصادی ،صنعتی، اخلاقی و… است.
وی یکی از خواسته های مردم از پلیس را ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه عنوان کرده و اظهار داشت: ما اول باید مقررات را رعایت کرده و سعی کنیم خودمان را با ضوابط تطبیق دهیم.
رئیس پلیس گیلان رونق گردشگری را از اهداف پلیس استان اعلام کرده و خاطرنشان کرد: بین مجموعه انتظامی و گردشگری وجه مشترکی وجود داشته که می توانند خدمات ارزشمندی به مردم ارائه دهند.
DSC_7060سردار میرحیدری ارائه خدمات آسان به مردم را اهداف همه دستگاهها در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و گفت: ارائه خدمات بی منت باعث دلبستگی و رضایتمندی مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه باید اول قانونمند شدن را به قانون گریزان تذکر داد، بیان داشت: باید با تعامل، استراحتگاه هایی در سطح جاده ها استان ایجاد شود که رانندگان در محور های ورودی استراحت کرده تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود.
“علیزاده”مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از پلیس در تامین امنیت مردم، گفت: کانون توجه میراث فرهنگی هدایت مسافر به مراکز اقامتی و رسمی است .
علیزاده با بیان اینکه برای جذب گردشگر باید به بحث زیر ساخت ها توجه داشته باشیم، بیان داشت: زیر ساخت های ما باید پاسخگوی حجم سنگین خودرو ها به استان بوده تا بتوانیم با کمترین حوادث سفر امنی را برای مردم فراهم کنیم.
وی با اعلام اینکه باید راههای ما با آرم و علایم ایمن شده تا نقاط حادثه خیز و کور دیده شود، افزود: یکی از مهمترین بحث هایی که در حوزه خدمات گردشگری وجود دارد بحث کیفیت خدمات می باشد.
مدیرکل میراث فرهنگی استان گیلان در ادامه یکی از محوری ترین موضوعات در سازمان میراث فرهنگی را بحث آموزش نیروی انسانی اعلام کرده و بیان داشت: در حوزه نظارت هم باید با همکاری پلیس تاسیسات گردشگری به صورت متوالی مورد بازدید قرار گیرند.
علیزاده در پایان از پلیس راه استان گیلان که در تامین امنیت جاده ها تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است، فرمانده انتظامی استان گیلان به همراه معاونان و روسای پلیس های تخصصی در نشست مشترک با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان و بخش های مسئول در صنعت گردشگری، ارائه خدمات مطلوبتر به مسافران و گردشگران را بررسی کرد.

DSC_7102

tel final1

Share