با حضور بهارمست

ستاد حوادث غیر مترقبه شهرداری رشت تشکیل جلسه داد/شعار ما لذت بردن مردم از بارش برف است/تاکید بر آمادگی کامل نیروها و امکانات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون خدمات شهری گفت: شعار ما در حوزه خدمات شهری لذت بردن مردم از بارش برف است که در این راستا با آماده باش کلیه مدیران مناطق و سازمان ها، معاونین خدمات شهری و مسئولین نواحی سعی خواهیم کرد با ارائه خدمات بهتر روزهای به یاد ماندنی را برای شهروندان به ارمغان آوریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه ستاد حوادث غیر مترقبه شهرداری رشت با حضور علی بهارمست معاون خدمات شهری، مجتبی شهرستانی مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری، علیرضا حسنی مدیر و سخنگوی حوزه دفتر شهردار، مدیران عامل سازمان ها و مدیران مناطق ۵ گانه شهرداری رشت در دفتر معاونت خدمات شهری برگزار شد.
photo_2016-01-27_19-32-42در این جلسه که به منظور آمادگی لازم جهت مقابله با هرگونه حوادث در زمان بحران برگزار شد، بهارمست از آمادگی کامل نیروها، امکانات و اقدامات پیشگیرانه توسط این ستاد خبر داد و اظهار داشت: همه ساله با ٱغاز فصل سرما و نزول بارش های آسمانی، لزوم حفظ آمادگی کامل و تجهیز امکانات به منظور فصل سرما و بارش احتمالی برف و همچنین نحوه ارانه خدمات رسانی بهتر به شهروندان محترم همواره مورد توجه حوزه خدمات شهری بوده است.
جانشین اول ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت مهم ترین مسئله حاضر این ستاد را هشدار سازمان هواشناسی استان مبنی بر بارش برف دانست و گفت: با مدیریت مستقیم مدیران مناطق ۵ گانه و نظارت دقیق بر ماشین آلات برف روبی و همچنین حضور مستمر در خیابان ها و معابر می توان لحظه به لحظه بحران موجود را نظارت و مدیریت نمود.
وی گفت: غفلت و بی توجهی در نخستین لحظات شروع بارش برف مهم ترین دلیل انسداد و بسته شدن خیابان‌ها و همچنین خارج شدن کنترل مناطق توسط مدیران می باشد که در چنین مواقعی بروز کوچک‌ترین مشکل موجب انسداد معابر و تاخیر در اقدامات امدادی دستگاه‌های خدمات رسان خواهد شد.
همچنین بهارمست ترافیک شهری، لغزندگی کوچه ها و خیابان ها و افزایش آمار تصادفات درون شهری را یکی از شایع ترین مشکلات در زمان بارش برف عنوان کرد و تصریح نمود: در زمان مواجه شهروندان با چنین حوادثی، نقش مدیران مناطق ۵ گانه بیش از پیش پر رنگ تر خواهد شد که در این میان می توان با برنامه ریزی و مدیریت درست گامی موثر در این خصوص برداشت.
معاون خدمات شهری گفت: شعار ما در حوزه خدمات شهری لذت بردن مردم از بارش برف است که در این راستا با آماده باش کلیه مدیران مناطق و سازمان ها، معاونین خدمات شهری و مسئولین نواحی سعی خواهیم کرد با ارائه خدمات بهتر روزهای به یاد ماندنی را برای شهروندان به ارمغان آوریم.

tel final1

Share