مدیر برنامه سالار عقیلی و مدیر روابط عمومی سریال معمای شاه مطرح کردند:

سالار عقیلی مهاجرت نکرده و برمی‌گردد/هیچ نامه یا دستوری مبنی‌بر حذف صدای سالار عقیلی از تیتراژ معمای شاه نرسیده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شرق نوشت :حضور سالار عقیلی در یکی از برنامه‌های ماهواره‌ای و صحبت درباره فعالیت‌های اخیرش و تور کنسرت‌های اروپایی‌اش – همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد- واکنش طیف وسیعی از ایرانیان را به دنبال داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شرق نوشت :حضور سالار عقیلی در یکی از برنامه‌های ماهواره‌ای و صحبت درباره فعالیت‌های اخیرش و تور کنسرت‌های اروپایی‌اش – همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد- واکنش طیف وسیعی از ایرانیان را به دنبال داشت.

salar aghili (29) سالار عقیلی در این مصاحبه تلویزیونی گفت: در خارج از ایران هزینه برگزاری کنسرت بسیار بالاست. به‌عنوان نمونه در سالن برج میلاد، پیانویی هست که می‌شود نواخت اما وقتی در اینجا خواستیم پیانو روی سن داشته باشیم، هزار و ۵٠٠ دلار هزینه اضافه طلب کردند. در میان این گفت‌وگو اما صحبتی مبنی‌بر مهاجرت او از ایران به میان نیامد. اما مصاحبه سالار عقیلی با این شبکه ماهواره‌ای برای بسیاری به معنی مهاجرت او از ایران بود. در غیاب سالار عقیلی، مدیر برنامه‌های این خواننده  در پاسخ به این پرسش که آیا با هماهنگی او این گفت‌وگو انجام شده؟ گفت: طبعا تمامی صحبت‌ها درباره گفت‌وگوی ایشان با آن شبکه به بازگشت او از اروپا موکول خواهد شد و درباره تمامی این جزئیات صحبت می‌شود اما به‌هیچ‌وجه سالار عقیلی مهاجرت نکرده و صرفا برای تور کنسرت‌هایش به اروپا سفر کرده است و به‌زودی به ایران بازخواهد گشت.

از سوی دیگر صدای سالار عقیلی مدتی است که در تیتراژ سریال «معمای شاه» شنیده می‌شود؛ سریالی که مدتی است پخش آن از شبکه اول سیما آغاز شده و واکنش‌های متفاوتی نیز به مضمون و محتوای آن شده است و تیتراژخوانی سالار عقیلی نیز دیگر حاشیه این مجموعه تلویزیونی است. اینکه با توجه به مسائل پیش‌آمده صدای این خواننده از تیتراژ این سریال حذف خواهد شد یا خیر؟ روابط‌عمومی این مجموعه تلویزیونی با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ نامه یا دستوری مبنی‌بر حذف صدای سالار عقیلی از تیتراژ این سریال به دست عوامل سازنده این مجموعه نرسیده است، افزود: همکاری سالار عقیلی حدود یک‌سالی است که با سریال «معمای شاه» تمام شده و ضبط تیتراژ ابتدایی سریال با صدای او به آبان‌ماه برمی‌گردد و عملا دیگر همکاری‌ای با این خواننده وجود ندارد و او به‌عنوان یک هنرمند مستقل می‌تواند درباره عملکردش صحبت کند.
او ادامه داد: بعید است دستوری مبنی‌بر حذف صدای او از تیتراژ «معمای شاه» ابلاغ شود و همان‌طور که مدیران فرهنگی در این خصوص صحبت کرده‌اند. ابعاد حضور ایشان در شبکه ماهواره‌ای «من و تو» به بعد از بازگشت او از سفر موکول شده است و باید شخصا پاسخ‌گو باشد. در نهایت اینکه تاکنون به عوامل سریال «معمای شاه» گفته نشده است خواننده‌ای به‌جای سالار عقیلی جایگزین شود یا صدای او از تیتراژ این مجموعه حذف شود. ظاهرا دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم گرفته‌‌اند تا شنیدن دلایل سالار عقیلی درباره حضور در شبکه تلویزیونی «من و تو» تصمیمی برای او نگیرند و توضیحات او را بشنوند و تا بازگشت عقیلی به ایران موضع‌گیری رسمی نداشته باشند.

tel final1

Share