رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي

زحمات شهرداری رشت در برگزاری مراسمات ملی ستودنی است/اگر می توانید خدمتی در دهه فجر به مردم داده شود که کام مردم شیرین شود،دریغ نورزید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جلسه هماهنگی کمیته تزیینات و فضا سازی تبلیغاتی دهه فجر با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دکتر ثابت قدم شهردار رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت،جلسه هماهنگی کمیته تزیینات و فضا سازی تبلیغاتی دهه فجر با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دکتر ثابت قدم شهردار رشت برگزار شد.
۰۱۷۹۹صبح روز شنبه جلسه هماهنگی کمیته تزیینات و فضا سازی تبلیغاتی دهه فجر ، با حضور حجت الاسلام اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ، دکتر ثابت قدم شهردار رشت وجمعی از مدیران برگزار شد .

  در این نشست دکتر ثابت قدم اظهار داشت : خوشبختانه برای ایام الله دهه فجر برنامه های خوبی در نظر گرفته شده که با تدابیر لازم اجرا خواهد شد .

  وی یادآور شد : سیاست شهرداری در دو بخش تمرکز زایی فضا سازی و تبلیغات شهری است که به صورت متمرکز میدان شهدای ذهاب آماده برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم دراین ایام است و همچنین  با رویکرد تمرکز زدایی در محلات شهر رشت توسط مناطق در حال اجرا می باشد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام اشجری ضمن بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: همواره مسوولیت کمیته تزیینات و فضا سازی تبلیغات دهه ی فجر برعهده شهرداران استان بوده است در این راستا شهرداری رشت نیز با در پیش گرفتن ۵ محور اصلی این کمیته می بایست نسبت به انجام امور محوله اقدام نماید .

 وی افزود  : دستگاه های دولتی و اجرایی  استان نیز همکاری ویژه ای با ستاد بزرگداشت استان در جهت هر چه با شکوه تر مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت  وتوانمندی مجموعه شهرداری ها و مراکز موثر مردمی  و تشویق و ترغیب کانون های ۰۱۸۰۲فرهنگی و فراهم سازی امکان پشتیبانی  از فعالیتهای مراکز مردمی – مساجد و اصناف و بهره گیری از تبلیغات جذاب در خصوص آرمانهای انقلاب اسلامی ازدستاوردهای مراسم بزرگداشت کمیته  دهه فجر گیلان است .

 وی افزود : زحمات شهرداری رشت در برگزاری مراسمات ملی ستودنی است و خدمات شهرداری را ارج می نهیم.

حجت الاسلام اشجری خاطر نشان کرد : اگر می توانید خدمتی در دهه مبارک فجر به مردم داده شود که کام مردم شیرین شود ، دریغ نورزید.

در ادامه نشست شهرداران مناطق به ارائه برنامه های محلات خود در ایام الله دهه فجر و تدابیر اتخاذ شده در راستای بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند که از جمله آنها اقدام به  برگزاری جشن ها ،آذین بندی معابر و خیابانهای سطح شهر و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و برگزاری مسابقه ، فراخوان عکسهای انقلاب ، برپایی ایستگاه های صلواتی و غبار رویی مساجد درسی و هفتمین مراسم جشن پیروزی انقلاب  اشاره نمود.

 نصب المان ویژه گرامی داشت روز پیروزی انقلاب در میدان شهدای ذهاب ، نور افشانی و پرواز بالن با عنوان بهترین آرزو برای وطنم توسط سازمان های تابعه شهرداری  از دیگر اقداماتی است که در شب ۲۱ بهمن ماه و روز پیروزی انقلاب انجام می شود .

tel final1

Share