دیارمیرزا بررسی می کند

ریشه عصبانیت رجبی ویسرودی و انتقادات غیرمنصفانه او از شهردار به چه چیزی بر می گردد؟!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مجید رجبی ویسرودی یکی از افرادی بود که روز گذشته انتقادات شدید او از شهردار رشت در افکار عمومی خبرساز شده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای شهر رشت عصر روز گذشته در حالی در صحن شورا و با حضور شهردار برگزار شد که در این جلسه برخی از اعضای شورای شهر زبان به انتقاد از شهردار رشت گشودند ; انتقاداتی که بعضا از دایره انصاف دور شده و حتی می توان از آن به عنوان سیاهنمایی مدیریت شهری رشت یاد کرد.

rajabi_9190مجید رجبی ویسرودی یکی از افرادی بود که انتقادات شدید روز گذشته او از شهردار رشت در افکار عمومی خبرساز شده است.این عضو شورای شهر رشت حتی پس از انتقادات شدید خود از شهردار مخالف هرگونه اجازه به شهردار رشت برای پاسخگویی به سوالات مطرح شده بود.

طبق قانون اعضای شورای شهر رشت به عنوان نمایندگان مردم حق سوال , تذکر , استیضاح شهردار و همچنین هرگونه اظهار نظر را دارند اما آنچه که باید همواره مدنظر مسئولین قرار بگیرد انصاف در بیان مسائل و پرهیز از هرگونه سیاهنمایی و به عبارت بهتر انتقادات منصفانه است.

اینکه جناب رجبی ویسرودی تمام اقدامات سازنده انجام شده توسط مدیریت شهری را نبیند و بگوید کل شهر خراب شده و همه ی بازاریان ورشکست و نابود شده اند و ثابت قدم تنها به دنبال اجرای پروژه پیاده راه در رشت است تا خودی نشان دهد و نام خود را بر سر زبان بیندازد همانگونه که محمود احمدی نژاد با احداث مسکن مهر به دنبال کسب نام و نشان بود انتقادی منصفانه و منطقی نخواهد بود.

البته رجبی پیش از این نیز نسبت به احداث پیاده راه روی خوشی نشان نداده بود و در جلسه شورا صراحتا اظهار کرده بود که با اجرای پیاده راه کسی جرات عبور از خیابان شریعتی را ندارد ! اما به نظر می رسد ریشه اظهارات رجبی ویسرودی را باید در جای دیگری یعنی انتخابات مجلس جستجو کنیم. شاید مجید رجبی ویسرودی که از مرداد ماه سال جاری با ارسال نامه ای به وزیر کشور خواستار شفاف سازی اجرا یا عدم اجرای یک قانون انتخاباتی شده بود هیچ گاه فکرش را نمی کرد که با ردصلاحیت توسط شورای نظرات و شورای نگهبان فرصت حضور در انتخابات را پیدا نکند.
در واقع تحلیل نگارنده بر این است که فشار وارده از تائید یا عدم تائید صلاحیت بر روی وی آنقدر زیاد بوده که او کار شورایی خود را رها کرده و نتوانسته آنطور که باید در جریان اقدامات انجام شده توسط شهرداری قرار بگیرد و در پایان شاهد عصبانیت رجبی در جلسه شورا باشیم.

Share