دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گیلان

روابط عمومی‌ها در جهت پرشورتر کردن برنامه‌های دهه‌فجر گام بر می دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از اجرای بیش از ۵۴۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری در دهه فجر امسال توسط روابط عمومی های فرمانداریها و دستگاههای اجرایی استان خبر داد و با قدردانی از همکاری سازنده رسانه ها گفت : روابط عمومی‌ها در جهت پرشورتر کردن برنامه‌های دهه‌فجر گام بر می دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از اجرای بیش از ۵۴۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری در دهه فجر امسال توسط روابط عمومی های فرمانداریها و دستگاههای اجرایی استان خبر داد و با قدردانی از همکاری سازنده رسانه ها گفت : روابط عمومی‌ها در جهت پرشورتر کردن برنامه‌های دهه‌فجر گام بر می دارند.

golshan0167یوسف گلشن  با اشاره به آغاز ویژه های برنامه های دهه مبارک فجر از صبح امروز با نواختن زنگ انقلاب و حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در گلزارهای شهدای سراسر استان و تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهدا گفت: بر اساس گزارشات رسیده  در دهه فجر امسال بیش از ۵۴۰ برنامه فرهنگی و هنری در قالب های مختلف توسط روابط عمومی های فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان  تقویت امید ، نشاط، همبستگی و وحدت در بین اقشار مردم همراه با برنامه های نوآورانه را از رویکردهای برنامه های دهه فجر امسال عنوان و خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه ریزی مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و مراسم مختلف که روابط عمومی ها در آن سهیم هستند،  برگزاری جشنهای انقلاب در دستگاه های اجرایی ،آذین بندی،چراغانی و فضاسازی ادارات،نهادها،مدارس و نقاط مختلف شهرها و روستاها، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نشست های خبری،برپایی نمایشگاه های عکس،پوستر،روزنامه های آرشیو انقلاب و وصیت نامه های شهدا از مهمترین برنامه های اجرایی توسط روابط عمومی ها می باشد.

مسئول کمیته سازمانها و نهادهای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان نقش روابط عمومی ها را در برگزاری شایسته ی برنامه های دهه فجر بسیار موثر دانست و تصریح کرد: روابط عمومی‌ها با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، پتانسیل موجود در دستگاهها و تبلیغات محیطی در پرشورتر کردن برنامه‌های دهه‌فجر گام بر می دارند.

یوسف گلشن با اشاره به اینکه رسانه های ارتباط جمعی استان با تبیین دستاوردهای ارزنده نظام در بخش های مختلف زمینه حضور گسترده تر مردم استان در برنامه های ایام الله دهه فجر امسال را فراهم می کنند گفت : تمام تلاش روابط عمومی دستگاه های اجرایی گیلان  این است که از ظرفیت  ارزشمند رسانه های ارتباط جمعی استان برای تبیین اقدامات و فعالیت ها و خدمات نظام  استفاده بهینه کنند .

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان همچنین به نقش تأثیر گذار شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در تصمیم گیری ، برنامه ریزی و اطلاع رسانی مناسبت های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: در جهت چابک سازی این شورا در جلسات مختلفی که از بدو تشکیل تاکنون برگزار شده است نسبت به بررسی مواد و اصلاح اساسنامه اقدام و تصمیم های موثری اتخاذ شد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از تشکیل کمیته های تخصصی در نشست اخیر شورا خبر داد و افزود: این کمیته ها در جهت پیشبرد بهتر اهداف و امور تخصصی مربوط به روابط عمومی ها تشکیل شده است تا با ارائه پیشنهادات کاربردی، در جلسات شورا نسبت به آن تصمیم گیری شود.

وی به تشکیل ۷  کمیته تخصصی در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اشاره کرد و اظهار داشت: عناوین کمیته ها شامل کمیته نظارت ارزیابی عملکرد ،کمیته منابع انسانی،آموزش و پژوهش، کمیته طرح و برنامه، کمیته ارتباطات،تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته مراسم،مناسبت ها و تشریفات، کمیته شهرستان ها و کمیته امور بین الملل می باشند که هرکدام از آن ها با مسئولیت یکی از اعضای شورا تشکیل جلسه می دهد.

یوسف گلشن بر ضرورت آموزش روابط عمومی های استان در قالب های مختلف تأکید و تصریح کرد: این اقدام مهم و اساسی در کمیته ی آموزش این شورا در حال بررسی است تا با ارائه پیشنهادات نسبت به عملیاتی کردن آن تصمیم گیری شود.

وی همچنین از برگزاری دوره تشریفات اداری ویژه مدیران روابط عمومی ها استان به همت این شورا در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی به برنامه ریزی برای برگزاری شایسته ی  ویژه برنامه روز روابط عمومی سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: کیفی سازی برنامه های این روز در دستور جلسه ی بعدی این شورا قرار دارد که در خصوص آن تبادل نظر خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان یکی دیگر از برنامه های اصلی شورا را برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان های استان در آینده نزدیک عنوان و خاطرنشان کرد: درتلاش هستیم تا با تشکیل این شورا در شهرستان ها، هم افزایی مورد نظر در بحث اطلاع رسانی برنامه های دهه مبارک فجر،هفته دولت و روز روابط عمومی را اجرایی کنیم.

وی افزود: سایت اختصاصی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز در راستای اطلاع رسانی بهتر از سوی روابط عمومی استاندازی راه اندازی می شود.

tel final1

Share