طی پیام های جداگانه ای

رئیس و نایب رئیس مجلس خبرگان ‌درگذشت والده ‌آیت‌الله رمضانی را تسلیت گفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،آیت‌الله یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری درگذشت والده آیت‌الله رمضانی نماینده مردم گیلان در این مجلس را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،آیت‌الله یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری درگذشت والده آیت‌الله رمضانی نماینده مردم گیلان در این مجلس را تسلیت گفت.

۱۳۹۳۱۲۱۹۰۰۰۶۶۲_PhotoA در پی درگذشت والده مکرمه آیت‌الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و رئیس مرکز اسلامی هامبورگ، آیت‌الله محمد یزدی رئیس و آیت‌الله هاشمی شاهرودی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیام‌هایی جداگانه تسلیت گفتند.

آیت‌الله یزدی در پیام تسلیت خود خطاب به آیت‌الله رمضانی آورده است: درگذشت والده‌ مکرمه جنابعالی را تسلیت گفته و از پیشگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، رحمت واسعه‌ الهی و برای جنابعالی و بیت مکرم و دیگر بازماندگان محترم صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

آیت‌الله شاهرودی نیز در پیام خود ذکر کرده است: درگذشت مادر گرامی را به حضرتعالی و دیگر بازماندگان آن مخدره‌ مرحومه تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

tel final1

Share