فرمانده انتظامي استان گيلان در نشست تعاملي با رئيس كل دادگستري

دفاع از حق مردم رسالت پلیس و دستگاه قضایی است/باید در اجرای قانون حساسیت بیشتری داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی استان گیلان گفت:دفاع از حق مردم رسالت پلیس و دستگاه قضایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی استان گیلان گفت:دفاع از حق مردم رسالت پلیس و دستگاه قضایی است.

Picture 031سردار”محمدرضا میرحیدری” فرمانده انتظامی استان گیلان به همراه معاونان و روسای پلیس های تخصصی در نشست تعاملی با رئیس کل دادگستری استان گیلان ارتقاء امنیت استان را مورد بررسی قرار داد.

 فرمانده انتظامی استان گیلان در این نشست ضمن تبریک ایام دهه فجر با بیان اینکه نگاه نیروی انتظامی و دستگاه دستگاه قضایی انجام وظایف به نحو احسن است، گفت: باید در اجرای قانون حساسیت بیشتری داشت.

سردار میرحیدری با بیان اینکه ظرفیت ها و زیر ساخت های موجود پاسخگوی حجم ماموریت و تراکم کاری پلیس نیست، بیان داشت:اگر حمایت دستگاه قضایی  نباشد پلیس در انجام ماموریت هایش با  مشکل مواجه خواهد شد.

میرحیدری تصریح کرد: ورود قریب به ۵۰۰ هزار پرونده در سال به چرخه کار پلیس و دستگاه قضایی مبین کار گسترده و طاقت فرسای پلیس و دستگاه قضایی می باشد.

رئیس پلیس گیلان دفاع از حق مردم را رسالت پلیس و دستگاه قضایی دانسته و اظهار داشت: پلیس و دستگاه قضایی باید با جدیت بیشتر مطالبات مردمی را محقق سازند.

“احمدسیاوش پور” رئیس کل دادگستری استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه پلیس و دستگاه قضایی به علت پیوستگی در انجام کار به یکدیگر تعصب دارند، گفت: امنیت کشور حاصل تلاش همه کسانی است که امروز مسئولیت حفظ امنیت در جامعه و مرزهای کشور را برعهده دارند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با تاکید بر اینکه با همکاری و همدلی ماموریت های پلیس و دستگاه قضایی به خوبی انجام می شود، افزود: به نتیجه رساندن قریب به ۵۰۰ هزار پرونده اعم از حقوقی و جزایی در سال کار ساده ای نیست.

 سیاوش پور با اعلام اینکه اجرای عدالت و قضاوت کردن کاری دشوار و سخت است، بیان داشت: کار پلیس و دستگاه قضایی با همدلی و تعاملی که وجود دارد، مکمل همدیگر  می باشد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان در پایان ریشه مستقیم و غیر مستقیم قریب به ۷۰ درصد از پرونده ها اعم از حقوقی و کیفری را در سه بحث املاک، اسناد و مواد مخدر اعلام کرده و اظهار داشت: بیشتر جرایم و ناهنجاری های اجتماعی با این سه مبحث مرتبط می باشند.

tel final1

Share