به همت ماموران پليس امنيت عمومي استان گيلان

دستگیری، پایان اقدامات مجرمانه شرور ۲۶ ساله در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ماموران پلیس امنیت عمومی استان گیلان به اقدامات مجرمانه شرور ۲۶ ساله در شهرستان رشت پایان دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه خبری پلیس ،ماموران پلیس امنیت عمومی استان گیلان به اقدامات مجرمانه شرور ۲۶ ساله در شهرستان رشت پایان دادند.

IMAGE635582879053330000سرهنگ سید رسول صمدی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر شرارت های مکرر فردی ۲۶ ساله اهل و ساکن رشت که به اخلال در نظم عمومی، ایراد ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد (قمه ) و قدرت نمایی در انظار عمومی اقدام می کرد٬ دستگیری وی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ صمدی با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس مشخص شد که فرد خاطی در یکی از محلات شهرستان رشت مخفی شده است، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضایی، این شرور متواری را در یک عملیات غافلگیرانه داخل منزل پدریش دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ صمدی در پایان با بیان اینکه هماهنگی لازم با مقام قضایی در خصوص برخورد با اراذل و اوباش صورت گرفته، تاکید کرد: پلیس با کسانی که درصدد باج خواهی٬ ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم٬ عربده کشی٬ چاقو کشی و برهم زدن نظم ٬امنیت و آسایش مردم و همچنین ایجاد رعب و وحشت هستند، برخورد جدی و قاطع به عمل می آید.

tel final1

Share