فرماندار فومن درجلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان مطرح کرد

در ایام دهه فجر مردم نباید به خاطر افتتاح پروژه ها به ادارات تعطیل برخورد کنند/تا پایان سال ۹۵ درصد روستاهای فومن گازدار می‌شوند/۱۲۶ پروژه عمرانی در فومن به بهره‌برداری میرسد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار فومن با بیان اینکه همزمان با دهه فجر ۱۲۶ پروژه عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری میرسد، گفت: برای افتتاح این پروژه‌ها ۴۸میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار فومن در جلسه برنامه‌ریزی دهه مبارک فجر  که با حضور مسئولان و مدیران شهرستان برگزار شد, با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده افتتاح پروژه گاز روستایی در استان با حضور استاندار گیلان  در فومن اجراء می شود گفت:با پیگیریهای مجدد توانستیم مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اتمام تعدادی از واحدهای مسکن مهر  را در شهرستان داشته باشیم.

momenicleبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,فرماندار فومن با بیان اینکه پروژه های عمرانی به صورت متمرکز و حضور جمعی افتتاح می شود تصریح کرد؛ مدیران و رواسای ادارات باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که مردم با ادارات تعطیل برخورد نکنند و در ادارات پاسخ خود را دریافت کنند.

وی به تلاش همه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در طول یکسال گذشته برای ارائه خدمات بهتر اشاره کرد و یادآور شد: ایام دهه فجر سال گذشته شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی به ارزش ۲۳ میلیارد تومان بودیم که در این یکسال رشد بیش از دو برابری داشته‌ایم.

مومنی زاده از پیگیری ها و موافقت اعتبار برای مسکن مهر خبر داد و گفت: با این مبلغ اعتبار حجم افتتاح و اعتبار پروژه های  عمرانی نسبت به مشابه سال گذشته به سه برابر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی که در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری خواهد رسید به ۴۸ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان می‌رسد که دو برابر سال گذشته است ، تصریح کرد: دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۱۲۶ پروژه عمرانی در حوزه گاز روستایی، آبرسانی شهری، توسعه برق، مخابرات، آسفالت راه روستایی ، مسکن مددجویان، خانه بهداشت،  استخر،پروژه بسیج سازندگی سپاه و سرمایه گذاری بخش خصوصی خواهیم بود.

فرماندار فومن با بیان اینکه افتتاح پروژه گاز روستایی یکی از بزرگترین پروژه های دهه فجر است گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال قریب به ۹۵ درصد روستاهای فومن گازدار می‌شوند.

مومنی‌زاده  با اشاره به اینکه به مناسبت ایام دهه فجر طبق سنت هر ساله در ۱۲ بهمن برگزاری رژه موتوری و یادواره ۴۰۰ شهید شهرستان را خواهیم داشت تاکید کرد:  همه مسئولان باید در برگزاری با شکوه برنامه‌های این شهرستان تلاش کرده و حضور فعالانه داشته باشند.

وی یادواره  ۴۰۰ شید شهرستان را در این ایام بسیار مهم خواند و گفت: همه رواسا و مسئولان در برگزاری بهتر این یادواره  همت کنند زیرا ما هر چه داریم از ایثار و شهادت داریم.

وی با بیان اینکه جشن انقلاب اسلامی در مراکز شهرها و بخش‌ها و دهستان‌ها برگزار می‌شود، افزود: نورافشانی میدان اصلی شهر توسط نیروی انتظامی و راهپیمایی باشکوه مردم در راهپیمایی  ۲۲ بهمن از برنامه‌های محوری است.

فرماندار فومن با بیان اینکه باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به شرایط سیاسی در داخل کشور و منطقه و شرایط بین‌المللی شاهد حضور گسترده مردم باشیم، گفت: برنامه‌های متعددی دیگری در حوزه فرهنگی، ورزشی و هنری، دیدار مردم و مسئولان، برپایی نمایشگاه، حضور در نماز جمعه و گلباران مزار شهداء، محافل انس با قرآن، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و … برگزار می‌شود.

 بهره‌برداری از ۳ پروژه بخش مرکزی با اعتبار ۲۲۹ میلیون تومان

photo_2016-01-26_09-31-05احمد نوروزی، بخشدار مرکزی فومن با بیان اینکه در راستای پیگیری و مصوبات برنامه های دهه فجر  جلسات متعددی با دهیاران این برگزارش شده است ؛اظهار کرد:روستاهای بخش مرکزی در دهه فجر آذین بندی می‌شوند.

وی با  اشاره به اینکه سه پروژه در دهه فجر در بخش مرکزی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: آسفالت روستای خسمخ با اعتبار ۴۳ میلیون تومان، آسفالت راه روستایی گشت رودخان بااعتبار ۱۵۰ میلیون تومان توسط تعاونی دهیاران استان و پل گوراب پس با ۳۶ میلیون تومان اعتبار، توسط دهیاری انجام شده که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بخشدار مرکزی فومن با بیان اینکه ساختمان دهیاری روستای راسته‌کنار با ۲۰ میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه‌های قابل بهره برداری این بخش در دهه فجر است، اظهار کرد: در چهار مرکز دهستان بخش مرکزی، شامل دهستان لولمان,رودپیش, گشت و گوراپس جشنواره انقلاب برگزار می‌شود.

نوروزی با اشاره به اینکه در بحث پروژه‌های گازرسانی در بخش مرکزی با  پیگیری و تعامل با مدیریت گاز استان گازرسانی به روستاih در حال آماده شدن است، افزود: دهیاران ۳۷ پرچم انقلاب اسلامی را به نیت سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نصب می‌کنند.

وی از مکاتبات انجام شده از طریق بخشداری به دهیاران و شوراها خبر داد و گفت: باید همه ی دهیاران و شوراها در کنار مردم در برگزاری جشن بزرگ انقلاب حضور فیزیکی داشته باشند .

tel final1

Share