رئیس ستاد انتخابات گیلان خبر داد:

داوطلب جدیدی در گیلان تائید صلاحیت نشد/ اعتراضات مورد قبول شورای نگهبان قرار نگرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: فرد جدیدی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گیلان تائید صلاحیت نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ،رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: فرد جدیدی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گیلان تائید صلاحیت نشد.

محمد احمدی پور با بیان اینکه دبیرخانه شورای نگهبان در فهرستی که به وزارت کشور اعلام کرده صلاحیت ۳۸ نفر را تائید کرده است گفت: در این فهرست که به استانها ارسال entekh_2015-11-18_20-51-352شده است اسامی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گیلان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در این مرحله شورای نگهبان فقط به اعتراض داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در هیأت‌های نظارت و اجرایی تائید ولی در شورای نگهبان رد صلاحیت شده بودند رسیدگی می‌کرد گفت: بر این اساس در گیلان فقط دو داوطلب در رودبار و آستارا امکان اعتراض داشتند که اعتراض آنها مورد قبول شورای نگهبان قرار نگرفت.

محمد احمدی پور با اشاره به این که حوزه های انتخابیه روز چهارشنبه ٢٨ بهمن نسبت به انتشار اسامی نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام می کنند، اظهار داشت: از روز پنج شنبه ٢٩ بهمن تبلیغات شروع و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات تاکید کرد: ششم اسفند ممنوعیت قانونی تبلیغات برای داوطلبان  مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

 

tel final1

Share