رییس هیات فوتبال گیلان

داوری در مورد تیم های گیلانی فاجعه بار است/اتفاقات و اشتباهات رخ داده از طرف داوران بیش از حد حالت معمول است/چیدمان نادرست داوری به تیم های گیلانی ضربه زده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،الماسخاله افزود : در مورد تمام اشتباهات داوری که برای تیمهای گیلانی عرض کردم همه کارشناسان داوری در برنامه های مختلف تلویزیونی به قضاوت اشتباه داوران اذعان کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،قربانعلی الماسخاله در مورد شیوه داوری در چند هفته اخیر اظهار داشت: در چند هفته اخیر داوری تیم های گیلانی واقعا باعث تاسف است و چند مسله را در ذهن فوتبال دوستان گیلانی متبادر می کند و باعث می شود تا به نکاتی در داوری بد بینانه نگاه کرد.

almaskhale0137وی در ادامه افزود: اتفاقات و اشتباهات رخ داده از طرف داوران کمی بیش از حد حالت معمول است و این مسله را در ذهن ایجاد میکند که نکند داورها ضعیف شده اند یا بازی های تیم های گیلانی با اعمال نفوذ قضاوت می شود که این چنین قضاوت هایی را برای نمایندگان گیلان در تمامی لیگ ها شاهد هستیم.
رییس هیات فوتبال گیلان در باره چیدمان داوران بیان کرد: یکی از دلایل این نوع ناداوری ها و اشتباهات بیش از حد داوران می تواند مدیریت و چیدمان نادرست کمیته و دپارتمان داوری باشد که این نوع داوری های مشکوک برای یک استان و در تمامی لیگ ها رخ می دهد و اگر این چیدمان درست است پس حتما مشکل از جامعه پاک داوری و با قصد خاصی رخ داده است.
الماسخاله در مورد داوری های انجام شده برای ملوان گفت: در ۶ مورد به وضوح قضاوت هایی برای ملوان انجام شد که این موارد تاثیر فراوانی در نتیجه بازی ها داشت. ملوان در بازی برابر سایپا، صبا، سیاه جامگان، استقلال تهران، استقلال اهواز، نفت تهران با داوری ضعیف مواجه بود و در این دیدارها عملکرد داوری تاثیر مستقیم بر نتیجه بازی داشت و نمی دانیم چرا همیشه اشتباهات داوری بر ضرر ماست و تیم ملوان با این قضاوت ها حدود ۱۰ امتیاز را از دست داد.
رییس هیات فوتبال گیلان در مورد نامه باشگاه داماش در خصوص داوری ها توضیح داد: باشگاه داماش در خصوص قضاوت هایشان نامه ای به هیات فوتبال دادند تا پیگیر حقشان باشیم. قضاوت ها در چند بازی اخیر داماش کاملا بر روی نتیجه بازی تاثیر داشت و در ۲ بازی داماش در برابر مس کرمان و شهرداری اردبیل دیگر اشتباهات داوری قابل چشم پوشی نبود و ذهن ما به سوی دیگری سوق پیدا کرد و با شرایط حساسی که این تیم در آن قرار دارد برای آنها یک امتیاز حایز اهمیت است.
الماسخاله در باره سپیدرود اظهار کرد: وقتی در سطح اول فوتبال کشور چنین اتفاقاتی برای تیم های گیلانی رخ میدهد دیگر چه انتظاری از داوری های تیم های لیگ دو و سه که پخش زنده تلویزیونی و حتی ضبطی نیست می توان داشت. برای سپیدرود در ۷ بازی داوری هایی صورت گرفت که واقعا جای بحث دارد و فرقی ندارد که در داخل و خارج خانه باشیم و در همه جا داوری اشتباهات تاثیر گذاری بر روی روند بازی تیم های ما دارد.
الماسخاله افزود : در مورد تمام اشتباهات داوری که برای تیمهای گیلانی عرض کردم همه کارشناسان داوری در برنامه های مختلف تلویزیونی به قضاوت اشتباه داوران اذعان کردند.

tel final1

Share