منعم خبرداد

دانشگاه علمی – کاربردی وزارت کشور در گیلان دانشجو می پذیرد+رشته ها

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، دکتر روح الله منعم در گفتگو با دیارمیرزا از جذب بدون کنکور دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه علمی – کاربردی وزارت کشور در گیلان خبر داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، دکتر روح الله منعم در گفتگو با دیارمیرزا از جذب بدون کنکور دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه علمی – کاربردی وزارت کشور در گیلان خبر داد.

monememto_2016-02-05_21-25-12رئیس دانشگاه علمی – کاربردی وزارت کشور در گیلان با بیان اینکه پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی از سیزدهم بهمن ماه جاری آغاز شده و تا بیست و سوم بهمن ماه نیز ادامه داردو اظهار کرد:همچنین از ۲۴ بهمن ماه تا پایان بهمن ماه زمان آغاز ثبت نام در مقطع کارشناسی خواهد بود.

منعم از پذیرش دانشجو در ۷ رشته مقطع کاردانی و سه رشته مقطع کارشناسی خبر داد و گفت:این واحد دانشگاهی در رشته های معماری شهری,معماری روستایی,معماری امور پیمان ها,مدیریت امور اداری,شوراها و دهیاری ها,حسابداری دولتی و تربیت مربی حقوق شهروندی در مقطع کاردانی و همچنین در کارشناسی در رشته های مهندس عمران, مهندسی معماری و کارشناسی حسابداری دولتی در هر رشته ۷۵ نفر دانشجو جذب می کند.

وی با بیان اینکه مراکز دولتی و برخی از مراکز خصوصی می توانند مجوز دانشگاه دریافت نمایند اظهار کرد, مجوز دانشگاه علمی کاربردی از وزارت کشور اخذ شده است و رشته های مورد نیاز وزارت کشور پایه اصلی رشته های تحصیلی ارائه شده را تشکیل می دهند و در آینده در رشته های تخصصی تری دانشجو می پذیریم.

این مسئول افزود:دانشگاه علمی – کاربردی وزارت کشور در گیلان از سال ۸۹ به عنوان یک شعبه معمولی مشغول فعالیت بوده است اما از سال ۹۳ به بعد مستقیما زیر نظر وزارت کشور فعالیت می کند

رئیس دانشگاه علمی – کاربردی وزارت کشور در گیلان افزود:در سطح ایران ۶۸ مرکز علمی کاربردی وزارت کشور مشغول فعالیت هستند که در گیلان فقط همین یک مرکز فعالیت دارد.

منعم با بیان اینکه جذب دانشجو برای عموم آزاد است اضافه کرد: مجموعه کارکنان وزارت کشور اعم از شوراها,دهیاری ها ,فرمانداری ها و بخشداری ها از  ۲۰ درصد تخفیف شهریه بهره مند خواهند شد.

وی در پایان گفت:این دانشگاه یک مجموعه معتبر دولتی است و کلاس ها در عصر تشکیل می شود و مدرسین اکثرا کارشناسان ارشد وزارت کشور در گیلان هستند و  از امکانات زیرساختی خوبی برخوردار است.

گفتنی است علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به رشت-خیابان معلم-میدان سرگل-کوچه ۲۵ مراجعه و با شماره های ۳۳۲۲۴۷۴۹ و ۳۳۲۲۴۴۳۴ تماس بگیرند.

tel final1

Share