فرمانده سپاه قدس گیلان

داعش به آخر خط رسیده است/۷۵ درصد خاک سوریه در اختیار نیروهای مقاومت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۷۵ درصد خاک سوریه در اختیار نیروهای مقاومت است، گفت: امروز داعش در بدترین شرایط قرار دارد و به آخر خط رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مراسم یادواره یک‌هزار و ۲۶۶ شهید والامقام تیپ تکاور میرزا کوچک خان این شهرستان در حسینیه شهدای تیپ تکاور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام (ره) سلاله‌جنبان حرکت عظیم ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی بود.abdollahpoor_4644

وی امام راحل را هدیه الهی برای کشور خواند و افزود: امروز هر چه در این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم همه را مدیون امام (ره) و خون شهدا هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایش‌های امام راحل که فرمود انقلاب اسلامی ایران برای برقراری حکومت اسلامی و بیداری ملت‌های جهان ایجاد شد، خاطرنشان کرد: قیام ملت ایران به رهبری امام (ره) برای جلوگیری از عناد و کفر ظالمان و احیا و زنده کردن دین اسلام بود.

وی با تصریح بر اینکه امروز باید راه و خط امام راحل را به خوبی بشناسیم، تصریح کرد: امام (ره) در مقابل کارشکنی‌های دشمنان داخلی و خارجی مانند جنگ تحمیلی و ترور شخصیت‌ها محکم و استوار بود و به همه ثابت کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

عبدالله‌پور افزود: امروز زمانی که نیروهای سپاهی ما با شجاعت در خلیج فارس ملوان‌های آمریکایی را به اسارت گرفتند درس خود را از مکتب امام (ره) آموخته بودند که در مسیر مبارزه، مقابل قدرت ظالم بایستند و از کسی نترسند.

وی به تلاش کشورهای قدرتمند دنیا در کنار کشورهای مرتجع عربی در حمایت از داعش برای شکستن خط مقاومت سوریه اشاره کرد و گفت: با توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری به تأسی از امام (ره) که فرمودند «از کسی نترسید و مقاومت کنید»، امروز ۷۵ درصد خاک سوریه در اختیار نیروهای مقاومت است و داعش در بدترین شرایط قرار دارد و به آخر خط رسیده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تصریح بر اینکه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و نبرد با تکفیری‌های سوریه و عراق، گیلان تاکنون هفت شهید تقدیم کرده است، افزود: شهدای مدافع حرم همراه با شهدای دفاع مقدس به بهشت وارد شدند.

وی یادآور شد: امام (ره) به ما آموخت تا زمانی که پشتیبان ولایت باشیم به کشور آسیبی وارد نمی‌شود و امام (ره) تمام مسیرهای آینده را برای ما مشخص کردند و وحدت و همدلی را رمز موفقیت و پیروزی ملت‌ها بیان کردند و امروز این تفکر به بیداری اسلامی ملت‌ها در جهان تبدیل شده است.

عبدالله‌پور راز ماندگاری انقلاب ایران را در وحدت ملت دانست و یادآور شد: امروز شهدا صحنه‌های انقلاب را هدایت می‌کنند و این امر موجب شده تا با کمترین امکانات بر نظام سلطه پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت ملت و مسئولان برای مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی نیازمند هستیم، کرد: مشارکت حداکثری ملت در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح مردم را به خط انقلاب پیوند می‌دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از ۲۴ میلیون بسیجی در کشور، ۸۲۶ هزار بسیجی در گیلان است، اظهار کرد: این تعداد یک‌سوم جمعیت گیلان است.

وی متذکر شد: شهدا ناظر و مراقب نیات و اعمال ما هستند و به آنها حق شفاعت داده شده است و هیچ شهیدی نیاز به محفلی که ما می‌گیریم ندارد بلکه باید تلاش کنیم امانتدار خوبی در حراست از انقلاب اسلامی باشیم تا در قیامت شرمنده شهدا نشویم.

عبدالله‌پور از برگزاری کنگره ۸ هزار شهید گیلان در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال ۹۵ خبر داد و با اشاره به تشیع پیکر شهید کوچک‌زاده مدافع حرم، خاطرنشان کرد: روز شنبه شهید پیکر مطهر «حامد کوچک‌زاده» مدافع حرم در رشت تشییع می‌شود.
tel final1

Share