خطر از بیخ‌ گوش سرمربی ملوان گذشت/استیلی: خدا به من رحم کرد

حمید استیلی، در مورد حادثه تصادفش گفت: شب گذشته در حال رانندگی با خودروی همسرم بودم که در نزدیکی منزلم در تهران یک ۲۰۶ شاخ به شاخ به من زد و هر دو خودرو خسارت سنگینی دیدیم. البته در این تصادف راننده خودروی ۲۰۶ مقصر بود و خوشحالم که تلفات جانی نداشت و سرنشین ۲۰۶ و خود من هیچ آسیبی ندیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: در تصادف رانندگی خدا به من رحم کرد.
DSC_1640 حمید استیلی، در مورد حادثه تصادفش گفت: شب گذشته در حال رانندگی با خودروی همسرم بودم که در نزدیکی منزلم در تهران یک ۲۰۶ شاخ به شاخ به من زد و هر دو خودرو خسارت سنگینی دیدیم. البته در این تصادف راننده خودروی ۲۰۶ مقصر بود و خوشحالم که تلفات جانی نداشت و سرنشین ۲۰۶ و خود من هیچ آسیبی ندیدند.

وی در مورد وضعیت تیم ملوان و جذب یک مهاجم اوکراینی گفت: ما به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم و برای این بازیکن در فهرست خودمان جای خالی گذاشته‌ایم.

استیلی در مورد مشکلات مالی ملوان و اینکه بازیکنان فقط به حضور او دلگرم هستند گفت: به هر حال مدیران باشگاه و بخصوص دنیا مالی در تلاش است تا مشکلات مالی به حداقل برسد و به برخی از بازیکنان مبالغی داده شده است و قرار است در هفته آینده نیز مبالغ دیگری به بازیکنان داده شود.

tel final1

Share