امام جمعه اسالم

حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر رباخوار خون مردم اسالم را در شیشه کرده‌اند/قوه قضائیه باید با رباخواران برخورد شدیدی داشته باشد در غیر این صورت بنده برخورد سختی با آنها می کنم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه اسالم با بیان اینکه رباخواری در واقع جنگ با خداوند است، گفت: حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر در اسالم رباخوار هستند که خون مردم این شهر را در شیشه کرده‌اند و قوه قضائیه باید با آنها برخورد شدید کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام اصغر جدایی امروز در نماز جمعه این شهر بزرگ‌ترین ظلم انسان را شرک دانست و اظهار کرد: طبق آیه قرآن هر کس ایمانش قوی باشد و آغشته به ظلم نباشد آرامش و طمأنینه خواهد داشت.

photo_2016-01-23_17-16-03 جدایی در ادامه به درپیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل است و ما همچنان پایبند به اصول انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستیم و خسته و دلسرد نشده ایم.

امام جمعه اسالم گرامیداشت دهه فجر را به معنای گرامیداشت مبارزه با ظلم و ستم و استکبار دانست و گفت: گرامیداشت دهه فجر به معنای حمایت از مظلومان و مسلمانان مظلوم است که هرگز فراموش نمی‌شود.

حجت الاسلام جدائی افزود: ۲۲ بهمن یعنی مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر اسرائیل و سلام بر اسلام  و آرمان های انقلابی,سلام بر راه امام حسین و نهضت حسینی و سلام بر خط سبز مهدوی.

وی یکی از رسوایی‌های دولت پلید آل‌سعود را افزودن بر آمار جنایت‌های تاریخی اش دانست و افزود: رسوایی تاریخی سعودی‌ها به شهادت رساندن روحانی مبارز و شجاع آیت‌الله‌ النمر بود.

حجت الاسلام جدایی با تسلیت شهادت آیت‌الله النمر، تصریح کرد: شهر اسالم در چهلمین روز شهادت آیت‌الله النمر نسبت به این شهید بزرگوار با برگزاری مجلس بزرگداشت ادای دین می‌کند.

امام جمعه اسالم به حمله عده‌ای از افراد به سفارت عربستان اشاره کرد و یادآور شد: عده‌ای از افراد مشکوک‌الحال با حمله به سفارت عربستان مشکلات دیپلماتیک فراوانی را به‌وجود آوردند که واقعاً حرکت زشت و نسنجیده‌ای بود زیرا از نظر قوانین بین‌المللی سفارت هر کشور، خاک آن کشور محسوب می‌شود و باید مراقب بود که این اتفاق‌ها دیگر تکرار نشود.

حجت السلام جدائی ادامه داد: متاسفانه در کشور ما باب شده ، هر جا هر اتفاقی می افتد بدون این که معلوم بشود چه کسی آن کار را انجام  داده است  سریع در فضای مجازی و رسانه ها ، همه کاسه و کوزه ها را سر نیروی های ارزشی و انقلابی خراب می کنند .

وی افزود:وقتی در اصفهان اسید پاشی می شود حزب الله و نیرو های انقلابی سرکوب  می شوند  یا وقتی به سفارتی حمل
ه می شود کاسه ها دوباره روی سر نیرو های ارزشی و انقلابی و بسیجی خراب می شود.در اسالم هم بعضی افراد مریض و مغرض تا اتفاقی می افتد سعی می کنند کاسه و کوزه ها را سر امام جمعه بشکنند .

حجت الاسلام جدایی تصریح کرد: من یقین دارم این برنامه ها سامان دهی شده است ، کسانی هستند که دربیرون مرز ها به وسیله افراد خودشان در داخل کشور ، به خاطر ضربه هایی که از نیروهای ارزشی ، انقلابی و بسیجی و حزب اللهی خورده اند ، در صدد تخریب چهره این عزیزان هستند. حتی اگر خدای نکرده ، چند نفری از این ها گاهی اشتباهی کردند ،  خطایی انجام دادند  باید آن ها را نصیحت شان کرد ، هدایت کرد.از کجا معلوم که این ها تندرو هستند,شاید شما کندرو هستید و بیش از حد محافظه کار شدید ؟

وی در ادامه تخریب نیروهای انقلابی را تخریب نظام و ولایت فقیه خواند و گفت: تخریب نیروهای ارزشی ضربه به نظام بوده و انگ تندروی بودن نیز تهمتی است که اخیراً شایع شده و حضرت آقا فرمودند یک عادتی در بعضی پیدا شده که مدام تکرار می‌کنند تندروها، اما اینکه تندروی چیست، خط میانه کدام است، خیلی واضح و روشن نیست و به تبیین نیاز دارد.

امام جمعه اسالم درباره برگزاری انتخابات گفت: از نگاه حضرت آقا قرار نیست شرکت در انتخابات ویژه حضور افراد معتقد به نظام و افراد طرفدار نظام باشد بلکه با توجه به اینکه مسئله ایران و آینده ایران بزرگ و سرافراز است، هر ایرانی که کشورش را دوست دارد برای حفظ ایران باید در انتخابات شرکت کند.

جدایی اضافه کرد: حضرت آقا فرمودند کسانی که ممکن است نسبت به نظام جمهوری اسلامی  حتی مسئله داشته باشند نسبت به امنیت و اقتدار کشور که دیگر مسئله ندارند و امروز این نظام  امنیت را حفظ و پیشرفت کشور را تسریع کرده و به این ملت عزت داده، بنابراین برای عزت بخشیدن به ایران و ایرانی و استمرار امنیت ملی و تضمین پیشرفتی که از اول انقلاب آغاز شده و تا امروز بدون وقفه پیش رفته است و برای اینها همه باید وارد انتخابات شوند. البته آن کسی که محض رضای خدا و بر طبق وظیفه وارد میدان     می شود ، علاوه بر این خیرات ، یک دستاورد دیگری هم دارد که بسیار عظیم است و آن دستاورد ، رضای الهی است

وی به فشارهای برخی افراد روی شورای نگهبان اشاره کرد و یادآور شد: گاهی افرادی از جناح‌های خاص رد صلاحیت می‌شوند و اعتراض و فشارهای زیادی بر شورای نگهبان وارد می‌کنند.photo_2016-01-23_17-15-51

خطیب جمعه اسالم با تأکید بر ضرورت توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند به نهادهای قانونی اهانت نشود، این را توجه کنید یک نهاد قانونی را که وظایفی دارد نباید مورد افترا و یا اهانت قرار دهیم. نهاد قانونی ، نه این که اشتباه نمی کند ، اما این موجب نمی شود که ما یک نهاد قانونی را مورد اهانت قرار بدهیم .

وی در پایان خطبه نماز جمعه به معضل رباخواری اشاره کرد و در این باره گفت: رباخواری در حکم جنگ با خداست و در اسالم حدود ۱۰ تا ۱۵ نفری هستند که خون مردم را در شیشه کرده‌اند و ۴ میلیون تومان ربا داده و ۶۰ میلیون تومان گرفته و ۱۸ میلیون تومان نیز می‌خواهد و برای مغازه خود وکالت بلاعزل گرفته است.

جدایی خواستار برخورد شدید با ربا خواران اسالم از سوی قوه قضائیه شد و خاطرنشان کرد: قوه قضائیه باید با رباخواران برخورد شدیدی داشته باشد در غیر این صورت بنده برخورد سختی با آنها می کنم.

tel final1

Share