عباسی در جمع مردم رودسر و کلاچای

جوانان تحصیلکرده ما باید در شغل هایی باشند که شخصیتشان مورد هجمه افراد ناآگاه قرار نگیرد/راه من راه ولایت و انقلاب است/تمام مستندات پروژه ملی سایت نفتی خزر موجود است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس تمامی مستندات مصوب پروژه ملی سایت نفتی خزر را که در دوران وی تصویب و کلنگ زنی شد را موجود و قابل دسترسی برای همگان خواند و گفت:برای مسئولینی که از آن اظهار بی اطلاعی می کنند و یا تصویب آن را به نام خود تمام می کنند متاسفم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسدالله عباسی در جمع مردم رودسر فراهم کردن بستر کار و اشتغال برای جوانان را وظیفه خود و همه مسئولین دانست و اضافه کرد: جوانان تحصیلکرده و کاربلد roudsar-masjed-emam29-4باید در شغل مناسبشان به کار گرفته شوند نه اینکه در هر خانه تعدادی مدرک لیسانس و فوق لیسانس و دکترا انباشته شود و جوانان تحصیلکرده ما در شغل هایی باشند که شخصیتشان مورد هجمه افراد ناآگاه قرار گیرد.

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رودسر و املش امنیت شغلی برای جوانان را لازمه حمایت دولت و مسئولین دانست و اجرا و اصلاح درست قانون کار را که از سال ۶۷ اصلاح و بررسی مجدد نشده است لازم و ضروری خواند.

اسدالله عباسی افزود: پروژه های ملی که برای آنها مصوبه گرفته  و کلنگ زنی شد خیل عظیمی از جوانان را صاحب شغل می کرد در حالی که در چهار سال گذشته مسکوت مانده اند.

وی همچنین انتشار مطالب و نامه هایی مبنی بر عدم کشف نفت و گاز در سایت نفتی خزر را منقضی و مربوط به ۱۰سال قبل دانست و اظهار کرد: در حالی که در سال ۱۳۹۰ با پیگیری بنده و بررسی های بعمل آمده وجود نفت و گاز در حوزه دریای خزر تایید و احداث سایت نفتی خزر تصویب و کلنگ زنی شد، متاسفانه در طی چهار سال گذشته هیچ پیشرفتی نداشته و همین عدم پیشرفت بر شبهات دامن زده است.

عباسی سمت و سوی اراده مردم را سمت و سوی اراده خداوند تبارک و تعالی دانست  گفت:انشاءالله امید داریم در ۷ اسفند با خلق حماسه ای دیگر به احقاق حقوق از دست رفته شما مردم عزیز بشتابیم و خدمتی شایسته و درخور شما مردم وفادار و نجیب ارائه دهیم.

عباسی در جمع مردم کلاچای: راه من راه ولایت و انقلاب است/تمام مستندات پروژه ملی سایت نفتی خزر موجود است

kelachay-masjed-29-3همچنین اسدالله عباسی در میان خیل عظیمی از مردم کلاچای بالاخص آذری زبانان حضور مردم در انتخابات ۷ اسفند را بسیار حائز اهمیت خواند و از مردم خواستند تا هر چه پرشورتر و باشکوه تر در این انتخابات شرکت کنند.

عباسی راه خود را راه ولایت و انقلاب خواند و پیروی از خط امام و رهبر معظم انقلاب را بر همه ولایتمداران واجب شمرد و افزود: یک نماینده اصلح را یار و غمخوار مردم است و از مردمان خوب همچون نعمتهایی باارزش و کم نظیر یاد کرد.

عباسی از سایت نفتی خزر بعنوان پارس شمالی یاد کرد  و افزود:بایستی تحقق یابد و اظهار تاسف کردند از اینکه در چهار سال گذشته این پروژه عظیم ملی که با زحمت و خون دل خوردن مصوبه و تامین اعتبار گرفته شد اینچنین مسکوت و به حال خود رها شده است.

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس تمامی مستندات مصوب پروژه ملی سایت نفتی خزر را که در دوران وی تصویب و کلنگ زنی شد را موجود و قابل دسترسی برای همگان خواند و گفت:برای مسئولینی که از آن اظهار بی اطلاعی می کنند و یا تصویب آن را به نام خود تمام می کنند متاسفم.

عباسی همچنین به مسئله ساماندهی اشتغال خیل عظیمی از جوانان در دوران وزارت خود اشاره کرد و گفت: کمک به جوانان در عرصه اشتغال را در هر پست و جایگاهی ادامه خواهند داد و این امر همانطور که با قانون جمهوری اسلامی مغایرت ندارد با هیچ قانونی مغایرت نداشته و ندارد.

tel final1

Share