در مراسم افتتاح هفتمین سرای محله رشت مطرح شد:

ثابت قدم:هدف اصلی از راه اندازی سرای محلات ایجاد رابطه ذهنی مدیران شهری با شهروندان است/شیرزاد:با افتتاح سرای محلات شاهد بهره مندی بیشتر مردم از خدمات شهری خواهیم بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار رشت گفت: هدف اصلی از راه اندازی سرای محلات ایجاد رابطه ذهنی مدیران شهری با شهروندان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا ،شهردار رشت گفت: هدف اصلی از راه اندازی سرای محلات ایجاد رابطه ذهنی مدیران شهری با شهروندان است.

sabet_2016-01-15_15-07-29ثابت قدم در مراسم افتتاح هفتمین سرای محله اظهار کرد: راه اندازی سرای محلات که امروز برای شهروندان محسوس و ملموس شده ، گامی در راستای حل مشکلات محله ای آنان با مشارکت مردم و معتمدین محلات است.

شهردار رشت با اشاره به افتتاح هفتمین سرای محله طی ۶ ماهه گذشته خاطر نشان کرد: هدف گذاری شهرداری رشت تا پایان سال ۹۵، راه اندازی ۱۵ سرای محله است.

وی هدف اصلی از راه اندازی سرای محلات را ایجاد رابطه ذهنی مدیران شهری در کنار شهروندان دانست و افزود: توسعه نیازهای محله بر اساس سند محله با توجه به واگذاری تدریجی محدوده های محلی به شهروندان در راستای ارتقای کیفیت زندگی و خروج از شعارهایی است که سال ها داده می شد.

رییس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت نیز در این مراسم گفت: با افتتاح سرای محله شاهد بهره مندی بیشتر مردم این منطقه از خدمات شهری خواهیم بود.۲۰۱۵۱۱۱۵۰۹۴۷۳۶_shirzad0

فاطمه شیرزاد، ضمن ابراز خرسندی از همزمانی افتتاح هفتمین سرای محله شهر رشت با ایام دهه مبارک فجر اضافه کرد: امید است با افتتاح سرای محله در منطقه پیرکلاچای که مردم این منطقه از اقشار آسیب پذیر شهر رشت محسوب می شوند، شاهد بهره مندی بیشتر مردم این منطقه از خدمات شهری باشیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به این که محله پیرکلاچای فاقد اگو شهری است مسئولان آب و فاضلاب شهرستان رشت باید نسبت به ایجاد و راه اندازی اگوی این منطقه نگاه ویژه ای داشته باشند.

tel final1

Share