با حضور فرماندار ماسال و مديرعامل هلال احمر گيلان

تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید هلال احمر ماسال برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جلسه تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید هلال احمر ماسال صبح امروز با حضور فرماندار ماسال و مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در فرمانداری ماسال برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جلسه تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید هلال احمر ماسال صبح امروز با حضور فرماندار ماسال و مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در فرمانداری ماسال برگزار شد.

helal1390_2_Social_324-1محمود قاسم نژاد صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس هلال احمر شهرستان ماسال با بیان اینکه هلال احمر به عنوان بزرگترین و فعالترین NGO در کشور محسوب می شود، گفت: حضور و تاثیرگذاری نیروهای امدادی  این سازمان در مقابله با انواع خطرات و بحران های طبیعی و انسانی ستودنی است.

وی با اشاره به عملکرد خوب هلال احمر شهرستان ماسال در جذب و سازماندهی نیروهای مردمی خاطر نشان کرد: جذب و سازماندهی نیروهای مردمی در هلال احمر در ارتقاء مدیریت بحران ها بسیار حائز اهمیت است و از این رو باید در این زمینه تلاش مضاعف نمائیم.

فرماندار ماسال با تاکید بر ظرفیت و توانمندی بالای هلال احمر در مقابله با بحران ها، اظهار داشت: در برخی از موارد مانند باد گرم، رانش زمین و راه بندان بر اثر بارش برف، شدت بلایای طبیعی بسیار بیشتر از شهرستان های مشابه است که نیاز است در این زمینه از آمادگی لازم برخوردار باشیم.

قاسم نژادبا اشاره به وقوع ۳ فقره آتش سوزی جنگل در دو هفته پایانی دی ماه، تصریح کرد: با توجه به اینکه جنگل های شمال از گونه های نادر جنگلی برجای مانده از دوران یخبندان است، نیاز است منابع طبیعی و دیگر سازمان های ذیربط  با تقویت امکانات خود در زمینه حفاظت جنگل ها در مقابل حریق، به خوبی به وظیفه خود در قبال حراست از این منابع جنگلی گرانقدر عمل نمایند.

وی در ادامه با تقدیر از زحمات و تلاش های آقای علیزاده، عنوان داشت: مسئولیت ها به عنوان امانتی الهی محسوب می شوند و انتظار است با تغییر مدیریت در هر اداره و سازمانی، شاهد بهبود وضعیت بیش از پیش آن اداره باشیم.

در ادامه این نشست علیرضا خصوصی مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان  با تاکید بر لزوم تعامل رؤسای ادارات شهرستانی با فرمانداری ، آقای سالاری به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر ماسال معرفی کرد.

tel final1

Share