مدیر راهداری گیلان

تمام محورهای مواصلاتی گیلان به جز محور پونل به خلخال باز است/درمحورهای کوهستانی تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ,مدیر راهداری گیلان گفت:با وجود بارش برف نیمه سنگین در سطح استان درحال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی به جزمحور پونل به خلخال ، باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، با وجود بارش برف در سطح استان گیلان در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
photo_2016-01-29_10-21-51به نقل روابط عمومی راه وشهرسازی گیلان ,مدیر راهداری گیلان گفت:با وجود بارش برف نیمه سنگین در سطح استان درحال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی به جزمحور پونل به خلخال ، باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
وی گفت: هم اکنون بارش برف دربرخی محورهای مواصلاتی ادامه دارد اما با هماهنگی‌های انجام شده با راهداران ،نمک‌پاشی و برفروبی در سطح جاده‌ها انجام شده تا ترددکنندگان از این مسیرها با مشکلی مواجه نباشند.
ایران پرست بیان کرد:درمحورهای کوهستانی تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و رانندگان باید برای عبور از این محورها حتما به زنجیر چرخ مجهز شوند تا مشکلی در تردد مسافران به وجود نیاید.
در حال حاضر ارتفاع برف درلاهیجان ۴۵ سانتی متر، آستانه اشرفیه ۶۰-۶۵ سانتی متر ،سیاهکل ۲۵-۳۰ سانتی متر ،آبی نام ۸۰-۸۵ سانتی متر، دیلمان ۳۰-۳۵ سانتی متر،اشکورات ولات محله رودسر ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر، ماسال – گیلوان ۴۰-۵۰ سانتی متر، ماسوله ۳۵-۴۰ سانتی متر، شفت ۵۰ سانتی متر ،صومعه سرا ۱۵ سانتی متر ،اسالم – خلخال ۸۰ سانتی متر همراه با کولاک گزارش شده است.

tel final1

Share