حجت الاسلام صفوی در جمع با شکوه مردم فومن در راهپیمایی 22 بهمن

تمام سیاست مملکت در گذشته توسط آمریکایی ها رقم می خورد/افرادی وارد مجلس خبرگان رهبری شوند که ایران را از خطرات حفظ کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه فومن در پایان گفت: در مجلس خبرگان رهبری نیز باید افرادی ورود کنند که ایران را از خطرات حفظ کنند و مردم نیز نباید اجازه دهند اعضای مجلس خبرگان وارد بازی سیاسی شوند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام محمد حسن صفوی امروز در جمع پر شور مردم شهرستان فومن ضمن تقدیر از حضور پر رنگ و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: شما ملت ۲۲ بهمن را خلق کردید و امروز نیز حافظ آن هستید و آن را در دل خود جا دادید.

IMG_3412-800x449به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن , امام جمعه فومن گفت:  ۲۲ بهمن روز نجات مسلمانان و مردم ایران از دست ظالمان است.

حجت الاسلام صفوی افزود: شهدا برای اثبات حقانیت دین و اهداف راه امام جان خود را تقدیم حق نمودند.

صفوی با بیان اینکه مردم امروز نشان دادند که در راه انقلاب ثابت قدم هستند گفت: امنیت، آسایش، شکوفایی و رویش واقعیت ها حاصل انقلاب اسلامی ما می باشد.

امام جمعه فومن در مراسم سخنرانی ۲۲ بهمن در این شهرستان اظهار کرد: بنده امروز از شما سروران والامقام که شهدا، امام راحل و رهبر را شاد کردید و ثابت کردید مدافع خون شهدایی هستید که هویت را به کشور عرضه داشتند، تشکر می کنم.

صفوی با بیان اینکه دانشمندان و علماء هرگز فراموش نمی کنند که تمام سیاست مملکت در گذشته توسط آمریکایی ها رقم می خورد گفت: آیا آن مملکت داری بود!؟

وی مهمترین اهداف دشمنان گذشته و امروز ایران را اسلام زدایی و ترویج فرهنگ غربی و تغییر سبک زندگی خواند و عنوان کرد: امروز اسلام ایرانی و اسلام انبیایی توسط مسلمانان به جهان صادر شده و می شود و هزاران نفر به دین اسلام روی آوردند.

حجت الاسلام صفوی با اشاره به اینکه اعضای شورای خبرگان رهبری باید به مانند رهبر معظم انقلاب اسلامی، افرادی موفق باشند اظهار داشت: بعد از رحلت امام خمینی (ره) رهبری معظم انتخاب شدند که عالی ترین و موفق ترین سکاندار انقلاب و اسلام می باشند و ما شاهد بزرگی و کرامت ایشان در دهه های مختلف بودیم.

امام جمعه فومن در پایان گفت: در مجلس خبرگان رهبری نیز باید افرادی ورود کنند که ایران را از خطرات حفظ کنند و مردم نیز نباید اجازه دهند اعضای مجلس خبرگان وارد بازی سیاسی شوند.

tel final1

Share