تلاش غواصان برای کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه پیربازار+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح امروز تیم غواصی سازمان آتش نشانی رشت جهت یافتن جسد جوان ۲۶ ساله پیربازاری که در آب های خروشان رودخانه روستای اسلام آباد غرق شده بود به جستجو پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی رشت ،صبح امروز تیم غواصی سازمان آتش نشانی رشت جهت یافتن جسد جوان ۲۶ ساله پیربازاری که در آب های خروشان رودخانه روستای اسلام آباد غرق شده بود به جستجو پرداختند.

در پی تماس تلفنی تنی چند با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در بامداد امروز مبنی بر غرق شدن جوانی ۲۶ ساله حوالی ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته ۸ بهمن ۹۴ از سازمان آتش نشانی درخواست کمک کردند.

محمد رضا پور محمد مسوول تیم غواصی سازمان در رابطه با این حادثه گفت: صبح امروز پس از اعلام این حادثه بهمراه ۴ تن از آتش نشانان غواص به محل حادثه واقع در روستای اسلام آباد از توابع پیربازار اعزام و با استفاده از تجهیزات و امکانات غواصی به جستجو جوان غرق شده پرداختیم.

پورمحمد با بیان اینکه پس از ۴ ساعت عملیات جستجو و بواسطه وسعت و عمق زیاد رودخانه و جریان و سردی آب و با توجه به غوص زنی غواصان و جستجوی حواشی غیر قابل دسترس متاسفانه تاکنون موفق به کشف جسد نشدیم افزود: جریان شدید آب رودخانه می تواند جسد را تا کیلومترها دورتر از محل حادثه هدایت کند و لیکن جستجوی آتش نشانان غواص تا یافتن جسد جوان همچنان در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.

۲۰۵۶-۱۲۶۰ ۲۰۵۶-۱۲۶۰-۷ ۲۰۵۶-۱۲۶۱jpg ۲۰۵۶-۱۲۶۲jpg ۲۰۵۶-۱۲۶۳jpg

tel final1

Share