خسته بند در گفتگو با دیارمیرزا خبرداد

تخریب دیوارهای ساختمان قدیمی سپاه در خیابان پاسداران انزلی/طی یک سال آینده یک پارک زیبا و بی نظیر احداث می شود/جانمایی پارکینگ طبقاتی و طراحی رستوران شیشه ای

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده انزلی در مجلس گفت: در امتداد حریم ها مبلمان شهری توسط سازمان بنادر و با کمک شهرداری و سپاه احداث خواهد شد و طی یک سال آینده یک پارک زیبا و بی نظیر در ایران خواهیم داشت و محل زیبایی برای گردشگران خواهد بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم انزلی از تخریب دیوارهای ساختمان قدیمی سپاه در خیابان پاسداران  انزلی خبر داد.

khasteband_0884حسن خسته بند که با خبرنگار دیارمیرزا در انزلی گفتگو می کرد در خصوص این خبر اظهار داشت : اصل این موضوع به مجلس ششم بر می گردد که پارک پاسداران کنونی با وجود دیواری که پشت آن مخروبه و محل تجمع معتادین بود با همکاری شهردار وقت زمین از تربیت بدنی خریداری و به ازای آن چند نقطه از روستاها به آن ها زمین دادیم و توانستیم آن مخروبه را به پارک تبدیل کنیم.

وی افزود: با توجه به  حضور گردشگران این پارک گنجایش این هجمه  از جمعیت را نداشت و باید توسعه پیدا می کرد که به درخواست مردم این کار را در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم انزلی خاطرنشان کرد: در دوره قبل این موضوع با فراز و نشیب های مختلفی همراه بود و در زمان های مختلف همواره بیان می شد و سرانجام توسط سردار عبدالله پور پیگیری شد و با توجه به بازدیدی که سردار نقدی از این مجموعه داشتند با نظر مثبت ایشان بااختصاص اعتبار یک میلیارد تومانیموافقت شد.

وی از جانمایی پارکینگ طبقاتی و طراحی رستوران شیشه ای خبر داد و گفت: در آخرین پیگیری خود روز شنبه با سردار عبدالله پور ملاقات کردم و ایشان در حضور بنده دستور دادند که این کار هر چه زودتر انجام شود زیرا این مساله خواست مردم است و در دهه مبارک فجر باعث شادی بیشتر مردم می شود.
خسته بند تصریح کرد: با اعتبارات  سپاه فاز اول این پروژه انجام گرفته و شهرداری نیز کمک خواهد کرد.

نماینده انزلی در مجلس افزود: در امتداد حریم ها مبلمان شهری توسط سازمان بنادر و با کمک شهرداری و سپاه احداث خواهد شد و طی یک سال آینده یک پارک زیبا و بی نظیر در ایران خواهیم داشت و محل زیبایی برای گردشگران خواهد بود.
وی در پایان عنوان کرد: به دنبال این هستیم که توریسم و درآمد پایدار داشته باشیم و با توجه به همدلی که در استان و شهرستان وجود دارد توانستیم این پروژه را آغاز کنیم و جا دارد از مقام معظم رهبری , فرماندهی سپاه و سرهنگ جمشید اصحابی که به ما کمک کردند تشکر کنم.

tel final1

Share