در پی خبرسازی شبنامه های الکترونیک ; با صدور اطلاعیه ای صورت گرفت

تجمع هواداران مهندس جعفرزاده در گلزار شهدای رشت صحت ندارد/تشنج آفرینان جهت پرونده سازی و دستیابی به اهداف شوم خود این اطلاع رسانی ها را بصورت گسترده انجام داده اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی انتشار اخبار کذبی مبنی بر تجمع هواداران مهندس جعفرزاده ایمن آبادی در گلزار شهدای رشت دفتر نماینده مردم رشت با صدور اطلاعیه ای این مضووع رو به شدت تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی انتشار اخبار کذبی مبنی بر تجمع هواداران مهندس جعفرزاده ایمن آبادی در گلزار شهدای رشت دفتر نماینده مردم رشت با صدور اطلاعیه ای این موضوع رو به شدت تکذیب کرد.
head-logoدر این اطلاعیه آمده است: هرگونه برگزای تجمع چه اعتراضی و چه هواداری از سوی این دفتر تکذیب می شود و تشنج آفرینان و دشمنان جهت پرونده سازی و دستیابی به اهداف شوم خود این اطلاع رسانی ها را بصورت گسترده انجام می دهند.
همانطوری که شخص مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی تاکید نمودند تابع قانون خواهند بود و هرگونه تجمع اعتراضی از سوی ایشان قویاً نکوهش و تکذیب خواهد شد.
از حامیان عزیز خواهشمندیم نسبت به این اطلاع رسانی ها بی توجه بوده و تمامی برنامه های دفتر از طریق پایگاه اطلاع رسانی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی(شاهدشمال) www.shahedeshomal.irو کانال رسمی اطلاع رسانی در تلگرام @Jafarzadeh_ImanAbadi و همچنین صفحه اینستاگرام https://www.instagram.com/jafarzadeh.iman.abadi اطلاع رسانی خواهد شد.

tel final1

Share