با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت

بزرگترین انبار مواد غذایی شمال کشور در رشت افتتاح شد/نجفی: برخی موفقیت‌ها صورت گرفته توسط دولت را درک نمی‌کنند و یا نمی‌خواهند درک کنند/افرادی که جنگ و انقلاب را درک نکرده اند به کسانی که تمامی داشته‌های خود را برای مردم گذاشته‌اند معترض می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور استاندار گیلان بزرگترین انبار مواد غذایی شمال کشور با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در رشت افتتاح شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور استاندار گیلان بزرگترین انبار مواد غذایی شمال کشور با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی  در رشت افتتاح شد .

IMG_1351محمدعلی نجفی در این مراسم که با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و جمعی از مدیران برگزار شد باگرامیداشت دهه مبارکه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۲۲ بهمن ماه را جشن بزرگ ملی دانست و افزود : همه مردم بزرگ ایران اسلامی با تمامی اندیشه و سلیقه صاحب این جشن هستند.

استاندار گیلان با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری، عمرانی در دهه مبارک فجر سال جاری در گیلان اظهار داشت : الحمدا… با تلاش و کوشش صورت گرفته در استان شاهد رشد شاخص‌های توسعه‌ای در گیلان هستیم.

دکتر نجفی با بیان اینکه عده‌ای نمی‌خواهند نظام واردات و صادرات شفاف شود افزود : متأسفانه برخی  با درآمدهای کلان تا مباحثی نظیر ارزش افزوده وشفاف سازی  ورود و خروج کالا می شود ناراحت می شوند.

استاندار گیلان با بیان اینکه برخی موفقیت‌ها و کارهای ارزشمندی صورت گرفته در دولت را درک نمی‌کنند و یا نمی‌خواهند درک کنند افزود : تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان معاملات و خرید و فروش با کشورهای خارجی را از شفافیت خارج کرده بود و یکی از اثرات برداشته شدن تحریم ها شفاف سازی است.

وی با اشاره به موفقیت دولت در دیپلماسی خارجی تصریح کرد : با هدایت‌های عالمانه رهبر معظم انقلاب و تدبیر و اندیشه دولت تدبیر و امید و تلاش‌های تیم دیپلماسی کشور موجب شد تا مشکلات بیش از یک دهه کشور و تحریم‌ها برداشته شود.

استاندار گیلان بر لزوم حفظ هویت و ارزش‌های ملی و انقلاب تأکید کرد و افزود : گاهی اوقات افرادی که جنگ و انقلاب را درک نکرده اند به جهت اطلاعات غلط به کسانی که تمامی داشته‌های خود را برای مردم گذاشته‌اند معترض می‌شوند.

دکتر نجفی فضای استان را مهیا برای جذب سرمایه گذاران بزرگ دانست و افزود : از ورود سرمایه گذاران به استان استقبال می‌کنیم و فرصت شغلی که این عزیزان ایجاد می‌کنند بسیار ارزشمند است.

 گفتنی است بزرگترین انبار مواد غذایی شمال کشور در زمینی به متراژ اولیه ۱۲ هزار مترمربع و مساحت سوله ۴ هزار و ۱۸۶ مترمربع، ظرفیت ۶۷۰۰ پالت و تعداد ۱۲ سکوی تخلیه و بارگیری می‌باشد که برای احداث آن ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت پذیرفته است.

با احداث این انبار برای ۱۵۰ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.

استانداردسازی و ارتقای سطح کمی و کیفی انبار و خدمات انبارداری در سطح مدیریت زنجیره تأمین، بهینه سازی میزان موجود‌ها از طریق تجمع انبارک‌های شهرک، تأمین فضای مناسب و مورد نیاز، نگهداری و توزیع کالا در افق ۱۰ ساله، ارائه خدمات لجستیک به اشخاص ثالث، کاهش هزینه‌های لجستیک از طریق یکپارچه سازی صنایع و کاهش قیمت تمام شده محصولات و در نتیجه افزایش سح کیفی خدمات به مصرف کنندگان نهایی از جمله اهداف کلی ایجاد انبارهای منطقه‌ای می‌باشد.

IMG_1268 IMG_1290 IMG_1318

Share