فرمانده سپاه قدس گیلان در جمع خبرنگاران

برگزاری ۶۴۰ برنامه برای ایام دهه فجر /خط مقاومت ادامه یابد یقین بدانید آمریکا از بین خواهد رفت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراموش گردد آینده نظام مشخص نخواهد بود که به کجا می رود البته امر به معروف بخش های مختلفی دارد که در ابتدا از خود مسئولین شروع می شود و باید مسئولین خودشان عامل باشند تا مردم نیز به وظایفشان به نحو احسن عمل کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست کاروان خبری فجر با سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در راستای اعلام برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر امسال در رشت برگزار شد.

امام خمینی (ره) توانست با گفتمان «ستیز با سلطه» تمام ملت ها را بیدار کند

photo_2016-01-31_15-53-51به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,سردار عبدالله پور با بیان اینکه وقتی نام دهه مبارک فجر مطرح می شود همه ما باید به یاد امام راحل و شهدای بزرگواری باشیم که برای برپایی و استمرار این انقلاب تلاش کردند اظهار کرد: امام خمینی (ره) زمانی انقلاب را رهبری کرد که در دنیا دو گفتمان «سطله» و «سلطه پذیری» وجود داشت اما امام راحل گفتمان جدید «ستیز با سلطه» را به دنیا معرفی کرد و با این گفتمان توانست تمام ملت ها را بیدار کند.

امام راحل برای برپایی انقلاب حرکت بشریت را تغییر دهد

فرمانده سپاه قدس گیلان عنوان کرد: بزرگی در ابتدای انقلاب از امام راحل درخواست کرد که با پیروزی انقلاب اسلامی به مرمت حوزه های علمیه پرداخته شود که امام خمینی (ره) در پاسخ فرمود ما انقلاب نکردیم که بیایم ساختمان های حوزه علمیه را ترمیم کنیم بلکه ما انقلاب کردیم تا حکومت اسلامی تشکیل دهیم، بیدار اسلامی اسلامی رخ دهد و انقلاب ما به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل گردد.

عبدالله پور گفت: امام راحل برای برپایی انقلاب با توکل بر خدا و پشتیبانی ملت توانست حرکت بشریت را تغییر دهد و به سمت صلاح و رستگار ببرد.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور رشادت های ملت بزرگ ایران خصوصا شهدای عزیز می باشد تصریح کرد:  برای برپایی انقلاب خون های زیادی ریخته شد تا این انقلاب به دست آمد و امروز نیز برای استقرار آن هنوز ملت ایران در صف اول مبارزه هستند و تلاش می کنند انقلاب را به مقصد اصلی که همان ایجاد تمدن بزرگ اسلامی برسانند.

برگزاری ۶۴۰ برنامه برای ایام دهه فجر توسط سپاه استان گیلان

photo_2016-01-31_15-53-58عبدالله پور اظهار کرد: سپاه پاسداران قدس گیلان برنامه هایی را برای ایام دهه فجر با شعار «تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایت مداری، همدلی و همزبانی» پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری اولین کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان در اردیبهشت سال آتی به ذکر برنامه های سپاه پاسداران قدس گیلان در راستای دهه مبارک فجر پرداخت.

فرمانده سپاه قدس گیلان تعداد برنامه های سپاه را در این ایام ۶۴۰ مورد دانست و افزود: نگاه کلی ما توجه به اولین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان می باشد و غالب برنامه های ما با محور «گفتمان سازی اندیشه ای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در حول اقتصاد مقاومتی، بصیرت افزایی دشمن شناسی و استکبار ستیزی» است.

برگزاری یادواره دو هزار و ۲۰۰ شهید شهرستان رشت با سخنرانی سردار نقدی

عبدالله پور برگزاری یادواره دو هزار و ۲۰۰ شهید شهرستان رشت را از جمله مهمترین برنامه های این ایام دانست و تصریح کرد: این برنامه ساعت ۱۵ روز دوشنبه مورخ ۱۹ بهمن در مصلی رشت برگزار می گردد که با هماهنگی های صورت گرفته امیدواریم سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنران این مراسم باشد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه گفت: امیدواریم همه ملت ایران خصوصا مردم شهید پرور رشت و استان گیلان در راهپیمایی این روز جهت تداوم انقلاب شرکت کنند.

در زمینه اقتصاد مقاومتی سیاست سپاه ایجاد تولید به وسیله کارگاه های تولیدی است

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی سیاست سپاه ایجاد تولید به وسیله کارگاه های تولیدی می باشد و دنبال پروژه های بزرگ نیستیم البته به کارخانه هایی که دچار مشکل هستند کمک می کنیم.

وی ادامه داد:  تا پاییز امسال بیش از نهصد کارگاه کوچک با کمک های سپاه پاسداران راه اندازی شد و در حال تولید هستند.

سردار عبدالله پور گفت: ۲۹ میلیارد تومان در بحث اقتصاد مقاومتی و اشتغال ورزی اعتبار داشتیم که بالای ۲۲ میلیارد تومان جذب شده و در اختیار مردم و بسیجیان قرار گرفته است و تا آخر سال سایر آن پرداخت خواهد شد.

انقلاب اسلامی بدون مردم و محرومین قابل پایداری نیست

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بدون مردم و محرومین قابل پایداری نیست ,گفت: این انقلاب را هیچ زمان ثروتنمدان حمایت نمی کنند بلکه این مستضعفین هستند که با انقلاب هستند و هر کاری برای مردمان انجام دهیم، کم است.

یقین بدانید آمریکا از شیطان بزرگ بودن خود خارج نمی شود/خط مقاومت ادامه یابد یقین بدانید آمریکا از بین خواهد رفت

photo_2016-01-31_15-54-11فرمانده سپاه قدس گیلان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا موفقیت های دولت در زمینه برجام باعث کمرنگ شدن شعار «مرگ بر آمریکا» خواهد شد، اظهار کرد: امام راحل گفتمانی را به وجود آورد با نام «استکبار ستیزی» و نماد استکبار ستیزی آمریکا می باشد و آمریکا شیطان بزرگی است که یقین بدانید آمریکا از شیطان بزرگ بودن خود خارج نمی شود.

وی افزود: مبارزه با استکبار تا زمانی که بتوانیم پرچم اسلام را در سراسر گیتی برفراشته کنیم ادامه خواهد داشت و برجام ارتباطی با مبارزه ما با آمریکا ندارد.

عبدالله پور همچنان ادامه داد: آمریکایی ها هر هفته موضوعی را به کنگره می برند و علیه ما تصویب می کنند انگار که کنگره آمریکا هیچ کاری ندارد جز تصویت قوانینی ضد ایران!

فرمانده سپاه قدس گیلان عنوان کرد: مبارزه ما همچنان ادامه دارد زیرا ما دشمن دائمی نظام سلطه می باشیم و آمریکا رهبری نظام سلطه را در اختیار دارد تا زمانی که این دشمنی ادامه دارد مرگ بر آمریکا هم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همانطوری که نظام ابرقدرتی شوروی بعد از انقلاب اسلامی متلاشی شد نظام سلطه آمریکا نیز متلاشی خواهد شد اظهار کرد: امروزه گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است زیرا امروزه آمریکایی ها در منطقه توسط مردم زمین گیر شده اند.

عبدالله پور با اشاره به تصویر برداری پهباد ایرانی از ناو آمریکایی اظهار کرد: در زمینه دفاعی آمریکا آنقدر ضعیف شده اند که ارتش جمهوری اسلامی به سادگی آنها را رصد می کند.

وی عنوان کرد: قدرت آمریکا به دلیل اینکه بر مبنا ظلم، کفر و عدم منطق درستی است و با عدم سازگاری با فطرت بشریت می باشد ماندگاری نخواهد داشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: مقاوت در برابر استکبار بسیار مهم می باشد و اگر اسقامت وجود داشته باشد و خط مقاومت ادامه یابد یقین بدانید آمریکا از بین خواهد رفت.

مانعی در جذب بسیج وجود ندارد

سردار عبدالله پور اظهار کرد: بسیج مجموعه ای می باشد که هرکس در هر کسوتی و در هر سنی اگر بخواهد برای پاسداری از انقلاب کاری انجام دهد جایی را دیده ایم و مانعی در جذب بسیج وجود ندارد.

اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراموش گردد آینده نظام مشخص نخواهد بود

وی اظهار کرد: در خصوص واجبات فراموش شده مانند امر به معروف و نهی منکر باید تمامی مسئولین استان نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری کنند و سپاه نیز در ماه های اخیر معاونتی با عنوان معاونت امر به معروف و نهی از منکر ابلاغ کره و سازمان آن در حال شکل گیری می باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراموش گردد آینده نظام مشخص نخواهد بود که به کجا می رود البته امر به معروف بخش های مختلفی دارد که در ابتدا از خود مسئولین شروع می شود و باید مسئولین خودشان عامل باشند تا مردم نیز به وظایفشان به نحو احسن عمل کنند.

وی افزود: مسائل فرهنگی پیچیدگی های بسیاری دارد که بخش اعظم آن به سبک زندگی مربوط می شود که متأسفانه در حال دور شدن از فرهنگ اسلامی- ایرانی می شویم.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه متأسفانه طوری شده است که تا از امر به معرف به معروف و نهی از منکر حرف می زنیم می گویند در زمینه عفاف و حجاب می باشد که این کار دشمن است.

وی در پایان گفت: تمام دین ما به امر به معروف و نهی از منکر می باشد از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گرفته تا عدم پخش صدای اذان از مساجد استان که متأسفانه تعدادی از مساجد استان فقط در ماه های رمضان و محرم فعالیت می کنند و در سایر ماه های سال هیچ فعایتی ندارند.

در تصویر زیر برنامه های سپاه برای ایام دهه فجر آورده شده است:

IMG_20160130_125125

tel final1

Share