برخورد شدید خودروی سواری و تریلی به خیر گذشت

در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۸:۳۶ دقیقه صبح امروز ۳ بهمن ۹۴ مبنی بر بروز تصادف و محبوس شدن راننده خودروی سواری، بیدرنگ مرکز ستاد فرماندهی یکدستگاه خودروی نجات از ایستگاه ۱۰ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در جاده تهران- بریدگی پس از دانشگاه گیلان اعزام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسان دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۸:۳۶ دقیقه صبح امروز ۳ بهمن ۹۴ مبنی بر بروز تصادف و محبوس شدن راننده خودروی سواری، بیدرنگ مرکز ستاد فرماندهی یکدستگاه خودروی نجات از ایستگاه ۱۰ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در جاده تهران- بریدگی پس از دانشگاه گیلان اعزام کرد.
تقی برناتن سرپرست ایستگاه ۱۰ آتش نشانی در این باره گفت: آتش نشانان پس از انجام تمهیدات ایمنی در محل، راننده خودروی سواری که از ناحیه شانه و سر دچار آسیب دیدگی سطحی شده بود را از داخل خودرو خارج و به مکان امن انتقال دادید.
برناتن در تشریح حادثه ابراز داشت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید و آتش نشانان پس از انتقال خودرو به مکان امن و پیشگیری از بروز حوادثی همچون آتش سوزی بواسطه ریزش بنزین به ایستگاه مربوطه مراجعت نمودند.

۲۰۵۹-۷۲ ۲۰۵۹-۷۳

tel final1

Share