سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان

مگر چند تن از نمایندگان گذشته عاقبت به خیر شده اند که انتظار دارید که لیست ما معجزه کند!؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علیزاده در پایان در پاسخ به صحبت های خبرنگاری مبنی بر اینکه اگر نماینده از لیست شما فعالیت خود را به خوبی انجام ندهد آیا شما زیر سوال نمی روید ,گفت:بنده مسئولیتی قبول گرفته ام اما باید به این نکته توجه کرد که مگر چند تن از نماینده های گذشته عاقبت به خیر شده اند که شما انتظار دارید که لیست ما معجزه کند!؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست خبری سخنگوی شورای ائتلاف اصولگریان استان گیلان عصر امروز در رشت برگزار شد.

photo_2016-02-01_17-58-53
با پیروزی انقلاب, اسلام دوباره در حاکمیت قرار گرفت

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , نظرعلی علیزاده سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان با بیان اینکه دو کار بزرگ، برافراشتن پرچم اسلام توسط امام راحل و حلقه زدن امت اسلامی زیر این پرچم که به نتیجه بسیار بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجامید در دهه فجر رخ داد اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، بعد از بیش هزار و ۴۰۰ سال اسلام دوباره در حاکمیت قرار گرفت.

آرمان های انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه در تمامی دنیا در حال رشد و پیشرفت می باشد

وی با اشاره به اینکه شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه در تمامی دنیا در حال رشد و پیشرفت می باشد گفت: امروزه جبهه حق با نشأت گیری از انقلاب اسلامی ایران در تمامی دنیا در برابر جبهه باطل ایستاده است.
علیزاده اظهار کرد: پیروزی های انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی کاملا آشکار است برای نمونه اینکه روسیه پذیرفته است که در جنگ با گروه های تروریستی حاظر در سوریه فرماندهی کار را برعهده گیرد و این پیروزی بزرگی برای جبهه انقلاب و در تاریخ بی سابقه است.
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان با بیان اینکه امروزه در عرصه بین المللی تحولات بر مبنای مواضع انقلاب اسلامی رقم می خورد گفت: دشمن علی رغم مشکل سازی برای نهضت بیداری اسلامی نتوانست آن را از بین برد و خبرهای پیروزی مردم عراق و سوریه هر روز منتشر می شود.
وی عنوان کرد: پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف و عمقی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در دل مردم ایجاد کرده است که به دلبستگی مردم به نظام انجامیده است بعد داخلی انقلاب اسلامی ایران می باشد که در حال پیشرفت و تکامل است.

حضور مردم در جشن های دهه مبارک فجر نشانه دلبستگی مردم به نظام و انقلاب اسلامی است

 علیزاده حضور مردم در جشن های دهه مبارک فجر را نشانه دلبستگی مردم به نظام و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: انشالله امسال نیز مانند سال های گذشته و بلکه بیشتر از آن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات هر ساله بیشتر می شود اظهار کرد: برخی فکر می کنند که فاصله زمانی که از ابتدا انقلاب تا امروز گذشته است باعث عدم دلبستگی نسل جدید به آرمان های انقلاب شده است که این موضوع صحت ندارد و نسل جوان نه تنها در جنگ نرم بلکه در نبردهای سخت مانند مدافعان حرم حضور دارند و پیرو آرمان های انقلاب هستند.

دنیا به این می نگرد که ملت ما در انتخابات چه کاری انجام می دهند

photo_2016-02-01_17-59-03سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان با اشاره به اینکه یکی از صحنه هایی که مردم به صورت مستقیم در آن نقش دارند، انتخابات می باشد تصریح کرد: سازوکار انتخابات در کشور به گونه ای است که همه چیز بر عهده ی خود ملت است و دولت و نظام کار پشتیبانی را انجام می دهند.
علیزاده ریشه انقلاب اسلامی ایران را هزار و ۴۰۰ سال پیش عنوان کرد و افزود: انتخابات برای مردم و نظام ما فوق العاده ارزشمند است و دنیا به این می نگرد که ملت ما در انتخابات چه کاری انجام می دهند.
وی با بیان اینکه رسانه نقش بسیار تأثیرگذاری را در حوزه انتخابات دارد زیرا رسانه می تواند افکار عمومی را هدایت و مدیریت کند اظهار کرد: ما در انتخابات نیازمند حضور حداکثری مردمی می باشیم که اینکار نیازمند تلاش همه افراد است.

باید در انتخابات بهترین افراد را گزینش کنیم/برای ارائه لیست به جمع بندی نرسیده ایم

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان گفت: به دور از جریانات سیاسی داخلی که لازمه حکومت مردمی و اسلامی است باید در انتخابات بهترین افراد را گزینش کنیم که در این کار رسانه ها می توانند بیشترین نقش را ایفا کنند.
وی اظهار امیدواری کرد که مردم با حضور پرشور خود در انتخابات بتوانند مجلسی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برگزینند تا این مجلس بتواند از ظرفیت های گسترده داخلی در ابعاد مختلف به نحو احسن استفاده کنند.
علیزاده ادامه داد: در استان ما خداوند متعال نعمت های بسیاری را به عطا کرده است و به عبارتی هرچه که بخواهیم برای ما فراهم است که باید بتوانیم از این نعمت ها استفاده کنیم و مشکلات را رفع کنیم که متأسفانه تاکنون نتوانستیم برای شکوفایی استان از تمامی ظرفیت های خود استفاده کنیم.
وی همچنین افزود: نمایندگان نقش بسیار کلیدی را در این موضوع دارند و اگر نمایندگان ما ظرفیت های لازم را داشته باشند و از داشته های استان به نفع استان استفاده کنند بخش اعظم مشکل حل می گردد و این موضوع به انتخاب ما باز می گردد.
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان اظهار داشت: در بحث انتخابات با رایزنی های صورت گرفته توسط جریان نیروهای ارزشی، مومن، انقلابی واصولگرا ائتلافی در کل کشور و به تبع آن در استان گیلان شکل گرفت که برای ارائه یک لیست واحد در تلاش هستند.
وی با اشاره به اینکه گرم شدن فضای انتخابات و عمل به وظیفه آگاه کردن مردم جهت انتخاب درست و آگاهانه توسط مردم دو هدف اساسی از تشکیل این ائتلاف می باشد, اظهار کرد: نفس حضور مردم , پیروزی بزرگی برای ملت ایران می باشد و سلامت انتخابات و درست کار کردن کاندیدا برای ما یک اصل است.
سردار علیزاده در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه آیا لیست ائتلاف اصولگرایان استان گیلان نهایی شده است,گفت: در حال حاضر بر روی لیست کار می شود و به جمع بندی نرسیده ایم اما  در آینده نزدیک اعلام خواهیم کرد.

مگر چند تن از نمایندگان گذشته عاقبت به خیر شده اند که شما انتظار دارید که لیست ما معجزه کند!؟

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان با بیان اینکه رد صلاحیت های افراد به صورت حزبی و طیفی نمی باشد گفت: کسی که رد صلاحیت می شود به معنای بد بودن شخص نیست و این فرد می تواند در سمت دیگری به نظام خدمت کنند.
وی در پایان در پاسخ به صحبت های خبرنگاری مبنی بر اینکه اگر نماینده از لیست شما فعالیت خود را به خوبی انجام ندهد آیا شما زیر سوال نمی روید ,گفت:بنده مسئولیتی قبول گرفته ام اما باید به این نکته توجه کرد که مگر چند تن از نماینده های گذشته عاقبت به خیر شده اند که شما انتظار دارید که لیست ما معجزه کند!؟

tel final1

Share