فراسوی کوچصفهان

این مرد تمام شدنی نیست

امام حسین (ع) می‌فرماید: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید، ولی شمایی که دم از دین و دیانت می‌زنید چرا به تخریب فردی می‌پردازید که تمام هفته‌ها در حوزه انتخابیه خود در حال سرکشی و خدمت به مردم می‌باشند؟

فراسوی کوچصفهان نوشت:

jafarzad_8664حدیثی از امام علی(ع):عِلمُ المُنافِقِ فی لِسانِهِ وَعِلمُ المُؤمِنِ فی عَمَلِهِ؛ دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در کردار اوست

نزدیک به ۴ سال است  که از دوره نمایندگی غلامعلی جعفرزاده نماینده مردمی شهرستان رشت می‌گذرد این روزها  شاهدیم که تعدادی از سایت ها ی مدعی اخلاق مداری و ارزشی جهت تخریب این نماینده محترم که همه مردم می‌دانند که چه تلاش‌های برای حوزه انتخابیه خود، برای پیشرفت و توسعه آن انجام داده است،حرف‌های جهت نفاق در بین مردم و تخریب نماینده فعلی  با سناریوی از قبل طراحی شده انجام می‌دهند و البته  نگرانی از محبوبیت ، تقوا ، مردم دوستی و صداقت این فرد در بین همه ی اقشار مردم  وجود چنین حرف ها وهجمه ها را  دور از ذهن نشان نمی داد .امام حسین (ع) می‌فرماید: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید، ولی شمایی که دم از دین و دیانت می‌زنید چرا به تخریب فردی می‌پردازید که تمام هفته‌ها در حوزه انتخابیه خود در حال سرکشی و خدمت به مردم می‌باشند؟ من از شما و مردم می‌پرسم کدام نماینده قبل از ایشان به این شکل به مردم حوزه انتخابیه خود سرکشی کرده و به مشکلات آن رسیدگی کرده است؟ باز می‌پرسم بیاید مقدار بودجه‌های که در این دوره برای حوزه انتخابیه شهرستان رشت  جذب‌شده را با نمایندگان قبلی وبقیه نمایندگان  حال حاضر  مقایسه کنید ؟  تعداد لوایح  امضاء شده ،سخنرانی های پیش از نطق مجلس و دیدارهای مختلف با وزرا و معاونین آنان و……

 شما هم مثل بعضی افراد شُدید که همه را محکوم به کار نکردن می‌کنید و فقط کارهای نکرده هم کیشان خود را توجیه می‌کنید.و بگم بگم های دورغین به راه انداختین  حالا که فردی آمده که تمام تلاش خود را صرف خدمت کرده،  شما این حرف‌ها را می‌زنید. مردم این دیار خود بهتر از هر کسی می‌دانند که جعفرزاده چه کارهای انجام داده‌ است،  ولی غلامعلی جعفرزاده  با خدای خود عهد بسته که تا زمان نمایندگی خود به مردم خدمت کند، نه با فرد یا گروه یا حزب خاصی. در دوران انتخابات، خود را نوکر مردم خوانده و پای حرف خود همچنان هست و مردم ما آگاه‌ترین از این هستند که با چنین حرف‌های تحریک شوند وعده ای میگویند آقای جعفرزاده برای پیشبرد اهداف خود  دست به تغییر اصلاح مدیریتی زده است کجای این کار دچار اشکال است. ما دیدیم مدعیانی را که روزی مدیر کل و فرماندار بودند وکاری نکردند روزی استاد وتصمیم گیر وتصمیم ساز بودند قدمی برای مردم بر نداشتند امیدوارم از این بعد افرادی بر مسند بنشینند که هدفشان از بین رفتن دست‌های پینه‌بسته پدران و مادران این دیار باشد، هدفشان این باشد که جوانان این دیار با آسایش و رفاه بیشتری درس بخوانند و هدفشان تسهیل کردن شرایط زندگی از اشتغال گرفته تا بقیه شرایط زندگی را برای پسران و دختران جوان این دیار فراهم کنند تا این چهره زشت محرومیت از این دیار سرسبز پاک شود چرا که این مردم لیاقتی فراتر از این را دارند نه اینکه مدیرانی سر کار بیایند که هدفی جز نفاق ندارند.

به گفته سالار شهیدان امام حسین(ع): حرف‌های نزنید که از ارزش شما کاسته شود، آقایان مدعی اصول گرایی و ارزشی این پروسه وروزها نیز میگذرد  و به خاطر آن حرف‌هایی را بیان کنید که علاوه بر دنیای خود، آخرت خود را هم خراب نکنید. به طور قطع  از غیر بومیان و رسانه هایی ، زرد  این چنین   حرف‌هایی نه از روی دلسوزی و خیرخواهی، بلکه همه از روی غرض ورزی، نفاق است و، دلیل تخریب نماینده محبوب گیلان  می‌باشد  مثلا”اگر استاد دانشگاهی روزی تخلفی دید و نگفت خطایش بزرگتر وخیانتش به ملت بیشتر است   به خدا قسم که مردم از چنین اخلاق و ادبیاتی که در طی یک سال اخیر در بین مردم رایج شده خسته شده‌اند و از تخریب کردن دیگران به ستوه آمده‌اند. مقام معظم رهبری و مراجع عالی‌قدر می‌فرمایند که دنیای اسلام و ایران با اتحاد و همدلی به موفقیت خواهد رسید و پیروز خواهند شد و حالا شما کاری جز نفاق انجام نمی‌دهید.
اینجا باید اشاره کرد که چهره غلامعلی جعفرزاده  در سه حوزه کاملا روشن است و بر هیچ کس پوشیده نیست. ۱- مردمی بودن او ۲- تغییر اصلاح  و زیر ساختهای استان  ۳-همسوئی کامل با دولت تدبیر وامید بارها به این حوزه ها پرداخته شده است و درآینده باز به این حوزه ها پرداخته خواهد شد
و در آخر به این جمله بسنده می‌کنم آقایان مازنی  و دیگران   ؟؟؟از جایگاه غلامعلی جعفرزاده  و توان ایشان آگاهی دارند و چون جعفرزاده را خطری برای آینده سیاسی خود و حزبشان می‌دانند و به روزهای حساس انتخابات نزدیک هستیم با یک سناریوی از پیش طراحی‌شده قصد تخریب این نماینده محترم رادارند، ولی این همه تخریب آب در هاون کوبیدن است، چرا که مردم از این اخلاق و ادبیات خسته اندوبدانند جعفرزاده در هر جبهه ای که باشد خواه سرباز خواه ژنرال ،تمام نشدنیست .
در پایان این شعر را به آقایان ….

  تقدیم می کنم:
هر چه باشی شیردل دنیا شکارت می کند
هر چه باشی نازنین ایام خوارت میکند
ای بشر آخر تو پنداری که دنیا مال توست
ورنپنداری که هر لحظه اجل دنبال توست

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

tel final1

Share