استاندار در گردهمایی فرمانداران گیلان

اگر فضای انتخابات براساس سلایق مختلف شکل‌ نگیرد جامعه به سمت رقابت‌های قومی و منطقه‌ای حرکت می کند/فرمانداران با صدای بلند موفقیت‌های دولت یازدهم ،مواضع رییس جمهور و وزیر کشور اعلام کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان خاطر نشان کرد: اگر فضای انتخابات براساس توجه به اندیشه‌ها و سلایق مختلف جامعه و احزاب شکل‌ نگیرد جامعه به سمت رقابت‌های قومی و منطقه‌ای حرکت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر نجفی در گردهمایی فرمانداران که با حضور معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری برگزار شدبا تبریک فرا رسیدن ایام ا… دهه‌ی مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره ‌ای امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی گفت: دهه‌ی مبارک فجر متعلق به عموم مردم و قشر‌های مختلف جامعه است.

najafi_0238وی با اشاره به اینکه مدیران و فرمانداران باید در جشن‌های دهه مبارک فجر به منظور همراهی با مردم و بیان دستاوردهای نظام اسلامی حضور قوی داشته باشند گفت: فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها، موظفند با صدای بلند موفقیت‌های دولت یازدهم ،مواضع رییس جمهور و وزیر کشور اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه موفقیت‌های دولت‌ها موفقیت کل نظام محسوب می‌شود گفت: بیان آمارهای صحیح از پیشرفت‌های کشور مردم را امیدوار می‌کند.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: اجرایی شدن برجام و رفع تحریم‌های ظالمانه که مسیر توسعه ‌ی کشوررا همواره کرده به عنوان یک پیروزی بزرگ در تاریخ انقلاب یکی ازمهمترین دستاوردهایی است که لزوم آشنایی بیشتر با اثرات آن وجود دارد.

دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش‌ بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه گفت: تمام تلاش دولت این است تا با اتخاذ سیاست‌های متکی به قانون، شرایط رقابت حداکثری را فراهم کند.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: اگر فضای انتخابات براساس توجه به اندیشه‌ها و سلایق مختلف جامعه و احزاب شکل‌ نگیرد جامعه به سمت رقابت‌های قومی و منطقه‌ای حرکت می کند.

وی افزود: یکی از آفات این رقابتها اولویت قرار گرفتن منافع خرد محلی بجای منافع کلان ملی و استانی است.

دکتر نجفی همچنین با بیان اینکه انتخابات مسئله‌ی مهم فرمانداران در شهرستان‌ها است افزود: توجه به فراهم کردن بسترهای اجرای انتخابات، فرمانداران را نسبت به فعالیت‌های دیگر بویژه حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی غافل نکند.

وی به موفقیت های دولت تدبیر وامید در استان گیلان همچون کاهش نرخ بیکاری، افزایش سرانه آسفالت راه، آب‌ و گاز روستایی اشاره کرد و گفت: به رغم موفقیت‌های خوب حاصل شده، حجم مشکلات زیاد است و باید تلاش‌ها را برای کاهش دغدغه‌‌های مردم با جدیت انجام دهیم.

وی به توصیه های رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و تشکیل قرارگاه فرماندهی آن به ریاست معاون اول رییس جمهور اشاره کرد و گفت: فضای پس از برجام، فرصت مغتنم به منظور بهره گیری از ظرفیت اقتصاد مقاومتی است.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به فضای مطلوب امنیت، آرامش و همدلی در استان گفت: اعضای شورای تأمین شهرستانی موظفند با فرمانداران همراهی کنند و تاکنون نیز این مسئله انجام پذیرفته است.

tel final1

Share