انصراف جواد خیابانی از نامزدی مجلس/برمی گردم فوتبال گزارش کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جواد خیابانی که از کرج برای انتخابات مجلس کاندیدا شده بود به دلیل بیماری از حضور در ادامه این رقابت انتخاباتی انصراف داد و به زودی برمی گردد تا فوتبال گزارش کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از خبرآنلاین؛ جواد خیابانی با انتشار بیانیه ای از نامزدی برای انتخابات مجلس انصراف داد.

khiyabaniجواد خیابانی که از کرج برای انتخابات مجلس کاندیدا شده بود به دلیل بیماری از حضور در ادامه این رقابت انتخاباتی انصراف داد و به زودی برمی گردد تا فوتبال گزارش کند.

در این پیام آمده است:

به نام خدا

سلام بر ملت بزرگ ایران …

به استحضار مردم خوب شهر کرج و استان البرز می رسانم که این جانب بنا بر بروز شدید مشکلات جسمی در دو ماه گذشته و نیاز به عمل جراحی و مداوای قطعی بیماری سال های اخیر که اکثریت مردم از آن مطلع هستند، قادر به ادامه راه خطیر نمایندگی در مجلس شورای اسلامی نیستم و انصراف خود را از این موضوع اعلام می دارم و می دانم در جمع کاندیداهای محترم شهرم افراد بسیاری هستند که از هر لحاظ برتر از من می باشند و آنچه در این میان مهم می نماید نگاه مهربانانه ی مردم شریف استان البرز بود که به فرزند خودشان ابراز داشتند . من متولد کرج و فرزند ایران هستم و ابتدا وظیفه می دانم از خانواده معظم شهدا و جانبازان فداکار کشورم تشکر کنم . از مردم کلاک و حصار و حصارک و عظیمیه و گوهر دشت و باغستان تا رزکان و محمدشهر و مشکین دشت و فردیس و اشتهارد و ماهدشت و بویژه محله مصباح و شهرک نهال و بذر که محل تولد و رشد من بوده است بسیار ممنونم … از خانواده خودم نیز بسیار تشکر میکنم که تنهایم نگذاشتند . سیل حمایت ها و پیام های غرور آفرین همشهریانم به من ایمان و توانی داد تا در مسیرهای دیگری برای حمایت از شما گام بردارم ، اولین مسیر این است که همه با هم در پرشور کردن این انتخابات شرکت کنیم و به تأسی از رهبر معظم انقلاب و برای حمایت از دولت در انتخابات جاری حاضر شویم و افرادی صالح را بر کرسی وکالت بنشانیم و برای عزت و سرافرازی کشور پهناوری که بارها برایش اشک ریخته و بخاطرش زخم خورده ایم ، تلاش کنیم . مجددا از مردم پرافتخار استان البرز و ملت ایران پوزش می خواهم که نتوانستم خدمتگزار آنها باشم اما همچنان در کنارشان بوده و نوکر همین مردم نجیب و مهربان باقی خواهم ماند .

فرزند ایران ، آذربایجان و کرج : جواد خیابانی

tel final1

Share